Poeziile mele

Nu mai zboară

Nu mai zboară
purtate de baloane de săpun…
Nu mă mai înalță
până la vata de zahăr aeriană
pe care voi o numiți „nor”.
Nu se mai ciondănesc cu păsări
din cauza
culoarelor aeriene ocupate.

Mi s-au împământenit
cuvintele –
au prins rădăcini
adânci,
își trag seva acum
din lume –
nu mai funcționează
pe bază de praf de stele…

Ciudat:
credeam că o să doară
să stai mereu cu
ochii
deschiși spre lume
și nu spre soare,
să caut
frumosul
în banal
nu în celest
sau în iubire.
Mi s-au împământenit
cuvintele –
au prins rădăcini
adânci,
își trag seva acum
din lume –
nu mai funcționează
pe bază de praf de stele…
Nu mai zboară
purtate de baloane de săpun…
Nu mă mai înalță
până la vata de zahăr aeriană
pe care voi o numiți „nor”.
Nu se mai ciondănesc cu păsări
din cauza
culoarelor aeriene ocupate.

4 gânduri despre „Nu mai zboară

Lasă un răspuns

