Gânduri scrise · Jurnal · Vise Şi Oglinzi

Vin sărbătorile… vin

Iată că am revenit după o scurtă plecare pe alte meleaguri, o repriză istovitoare de căutat un nou laptop (cel vechi a decedat)  și o zi de luni plină.

Azi am privit îndelung în jurul meu și am observat oameni înghețați de frig dar parcă luminați. Nu știu dacă păreau așa din cauza bucuriei sărbătorilor ce se apropie sau din cauza multitudinii de beculețe pe alocuri kitschoase (și, credeți-mă că la mine în oraș chiar sunt exagerat de multe). Oricum ar fi, tot românii îmi plac mai mult: sunt mai frumoși, mai vii, mai naturali decât cei pe care i-am văzut săptămâna trecută. Știm să ne bucurăm, nu ne studiem atât de mult comportamentul.

Bine, poate-am mai avea ceva de lucrat la capitolul bun gust. Sincer, a folosi nșpe mii de km de beteală epatează, dar nu neapărat în sensul bun! Ah și ceva mai multă generozitate și înțelegere! Noroc că stăm bine la alte capitole, cum am mai spus!

Eh, dar hai că nu am trecut pe aici să critic modul în care unii exagerează cu împodobirea orașelor, scopul meu e să vă salut pe voi – oameni frumoși și autentici! Mai sunteți pe aici? Ați început pregătirile? Miroase a brad în casă?

Illusion

12 gânduri despre „Vin sărbătorile… vin

  1. Mai suntem pe aici, muncind fără drag… și fără concediu. La anu sper să mă refugiez pe undeva măcar câteva zile. Pe unde te-ai refugiat tu a fost cald și bine? 🙂 Că aici e tare ❄. 🙂

      1. Fără, din păcate. 😦 sper ca anul care vine să pot să îmi iau! Că deja cu schimbatul locurilor de muncă, tot mai greu e să îmi iau concediu.
        Câteva grade, înseamnă că a fost o atmosferă mai plăcută decât cea de aici. 🙂

Lasă un răspuns

