Gânduri scrise

Ce mi-am dorit de Crăciunul acesta

Da, e seara aceea. Părinții deja au început să intre în fibrilații, copii mor de nerăbdare! Şi chiar şi eu sunt tare curioasă! Cum să nu fiu? Am fost foaaaarte cuminte anul acesta și tocmai de aceea consider că merit să primesc lucrul pe care mi l-am dorit din tot sufletul și pentru care i-am umplut Moșului nu doar căsuța de poștă electronică, ci și pe cea clasică (în poza de mai sus puteți vedea că m-au prins și paparazzi 😆 ).

Ce mi-am dorit eu atât de tare? Sincer, anul ăsta am bifat destul de multe lucruri de pe lista mea de dorințe mai mult sau mai puțin secrete, ba am primit și unele lucruri grozave la care nici nu mă așteptam… Eh, dar totuși mai este ceva pe lista mea!

Îmi doresc să am parte de multă liniște în suflet, să am alături persoane care îmi sunt cu adevărat dragi, să mă bucur de toate acele lucruri simple pe care adesea le ignorăm!

Și toate aceste lucruri vi le doresc și vouă, dragii mei!

Să aveți cel mai minunat Crăciun!

♥Illusion

15 gânduri despre „Ce mi-am dorit de Crăciunul acesta

Lasă un răspuns

