Gânduri scrise

25 de lucruri pe care le-am învățat până la 26 de ani

Illusion's Street

sursa foto: thetomkatstudio.com sursa foto: thetomkatstudio.com

Și-a venit iar 11 aprilie. Mă apropii tot mai mult de marea schimbare de prefix. Anii trec ca gândul, uite… am trecut trecut de un sfert de veac… ce să zic: „la mulți ani, Diană!” (am spus asta cu vocea lui mamaie). Și că tot am depășit acest prag m-am gândit să împărtășesc câte ceva cu voi din „înțelepciunea cumulată”,  astfel vă invit să descoperiți 25 de lucruri pe care le-am învățat până la 26 de ani! Ordinea lor e pur aleatorie. Nu le luați drept adevăruri generale, că poate nu toate sunt așa!

  1. Fii tu! Nimănui nu-i plac prefăcuții… și se vede de la o poștă când încerci să pari ceea ce nu ești! Și dacă n-o să te placă? Nu trebuie să te placă toți, așa că vezi-ți de viața ta! Mai bine să fii și iubit și urât pentru că ești tu, decât…

Vezi articol original 702 cuvinte mai mult

2 gânduri despre „25 de lucruri pe care le-am învățat până la 26 de ani

Lasă un răspuns

