Gânduri scrise

Poezie despre mine

Illusion's Street

Astazi la cursul de psihologia comunicarii, iarasi am facut un exercitiu interesant, de data aceasta unul de autocunoastere. „Poezia Personala” – ni se dadea un inceput de vers si noi trebuia sa il completam. Imi place foarte mult rezultatul. Iata ce a iesit:

Poezia mea personala

Eu sunt… doar un vis si-un gand pe acest pamant
Ma intreb… cat dureaza cand mi se spune „Diana, in curand”
Aud… doar ce vreau eu sa aud!
Vreau… sa nu ma schimb nicicand!
Eu sunt… doar un vis si-un gand pe acest pamant.

Ma prefac… ca sunt rea, desi nu-mi iese
(Insa cui ar trebui sa-i pese?)*
Simt ca… iubirea-i doar un lucru promis
Ating… cerul doar in vis!
Sunt ingrijorata… ca orice are un sfarsit
Plang… din orice, chiar si cand parul mi-e ravasit.

Inteleg… ca oamenii se schimba
Spun ca, totusi, nu-i rau sa ai si o alta alternativa
Incerc……

Vezi articol original 40 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

