Gânduri scrise

2017

Și iată că a venit! Oamenii fac bilanțuri, trag linii, fac calcule, stabilesc noi culmi de atins pentru anul care vine. Mie nu mi-a plăcut niciodată asta, pur și simplu vreau să fiu luată prin surprindere în 2017! Da, nu am niciun plan special… nu am avut niciodată. Planurile pe care le am sunt fără termen limită tocmai pentru că ador elementul surpriză. Drept vorbind, am avut un 2016 excelent în care mi-am îndeplinit multe „target-uri”, ba chiar am primit și câte un bonus!

Ce-mi doresc pentru 2017? Să fie un an frumos, plin de mici bucurii și de realizări mărețe! Iar asta vă doresc și vouă! (Da, știu, nu-s prea bună la compus urări, dar vă doresc acest lucru din suflet!)

La mulți ani, dragii mei!

14 gânduri despre „2017

Lasă un răspuns

