Gânduri scrise

Aventurile unei cititoare pe tocuri

Rânduri cu dichis

Aventurile unei cititoare pe tocuri

Revista Rânduri cu dichis by Literatură pe tocuri-Nr. 2/Decembrie 2016

Autor: Diana Elena Neaţă

    Vineri, 9 decembrie, Bucureşti

     Iată că am ajuns aici ! România nu e deloc cum mă aşteptam. Nu, nu eram atât de stupidă încât să mă aştept să fiu întâmpinată de caravane şi de fuste lungi fluturându-şi culorile în vântul de decembrie… Mă aşteptam în schimb, să păşesc într-o ţară prinsă în trecut. Total greşit. Poate unele clădiri încă poartă izul comunismului, dar am văzut destule în 2 zile pentru a putea spune că România are şi o latură modernă, parcă se zbate să se rupă din lanţurile ce o ţin prinsă de acest pat al lui Procust pe care a fost pusă vreme de decenii.
     Încă mă mir că m-am lăsat convinsă de Alain să vin aici… Desigur, are farmecele sale, dar nu-l plac…

Vezi articol original 425 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre „Aventurile unei cititoare pe tocuri

Lasă un răspuns

