Recomandări

3 filme de văzut

Nici nu a început bine anul că am și primit o leapșă… și nu oricum – o leapșă dublă pentru că vine și de la Ana și de la pirat (ladies first!) Și, având în vedere că în 2016 mi-am explorat latura cinefilă, am primit cu mare drag acestă provocare, deși acum realizez că am fost puțin inconștientă! De ce? Pentru că ei vor să mă limitez la 3 filme care m-au surprins în 2016! 3!!! Doar 3 când eu am văzut filme din aproape toate genurile (mai puțin horror, că ălea mă sperie)! M-am gândit, m-am sucit (ba ăla a fost mai interesant, ba unul a avut efecte mai mișto, ba în ăla a jucat Leo, ba Batman, Batman, ba Bond… James Bond… și tot așa), mai aveam puțin și trăgeam la bilețele!

Eh… și după ce m-am tot socotit eu, tot îmi dădea cu virgulă – așa că am ales două filme pe care le-am văzut la sfârșitul anului și care mi-au plăcut tare mult + încă unul (o să vedeți voi de ce).

Fără armă în linia întâi – nu aveam mari așteptări de la el… și totuși, mi-a plăcut! Bazat pe povestea reală a lui Desmond Doss un medic de război care, fără a folosi vreo armă, s-a ocupat singur de răniții de pe frontul bătăliei din Okinawa din 1945. Nu-i de mirare că a primit 3 nominalizări la Globurile de aur!

Marele zid – am așteptat filmul ăsta de când am văzut prima dată trailerul! Vizualul este deosebit (și chiar vă recomand să-l vedeți la cinema cât mai e – în 3d e și mai impactant) și nici poveste nu se lasă mai prejos!

Înainte să te cunosc – pentru final am ales ceva mai soft, deși anul ăsta la categoria „filme de fete” nu am prins niciunul care să bată The Age of Adaline ce s-a cocoțat pe locul 1 în subcategoria „contemporane”. Rar o carte e depășită de film și aici nu a fost cazul (nu avea cum), dar un film bun e un film bun și a respectat, în linii mari, romanul lui Jojo Moyes!

Voi ce filme ale lui 2016 ați recomanda? Îmi puteți răspunde fie într-un comentariu, fie într-un articol pe blogul vostru (las leapșa deschisă)!

32 de gânduri despre „3 filme de văzut

  1. Faina lista. Abia am asteptat un film de razboi sa il vad la cinema. Urmatoarea asteptare va fi pentru Dunkirk in vara acestui an. The Great Wall nu am apucat sa il vad, iar Me Before You a fost printre cele mai bune filme romantice ale anului trecut. Merci de preluare. La cat mai multe filme bune in acest an. 😀

    1. Ar trebui să te duci la The Great Wall, e suuuper – la fel și Hacksaw Ridge😊 Eu îți mulțumesc pentru leapșă și recomandări!! Să ai un an nou excelent cinematografic și nu numai!

  2. Super fain topul tau , desi filmul cu soldatul nu m-a impresionat deloc….absolut deloc….desi ar fi trebuit sa imi acceseze latura ( nu lătura) umana si sentimentala , dar si aia feminina si , eventual , materna.
    Age of Adeline a fost the best of the best…recunosc!

    1. Mie mi-a plăcut mai ales prima parte la ăla cu soldatul…. Iar Age of Adaline e cam greu de bătut 😁 Trebuie să vezi The Great Wall – încă e la cinema, cred…

  3. Am fost impresonată de filmul „Fără armă în linia întâi”, mult suflet, eroism, caracter, am fost zguduită… Mulțumesc pentru propunere, nu prea timp liber, dar se merită câte o evadare din realitate… O seară pe plac!

Lasă un răspuns

