Jurnal

Aberații și gânduri de ianuarie

E ianuarie.

Unii încă-și mai fac planuri pentru noul an: un nou job, o cerere în căsătorie, un copil, o mașină, o călătorie exotică, promovarea unui examen, înscrierea la liceu sau la facultate, un divorț – fiecare după caz.

Alții încep diete minune pentru că abia au trecut sărbătorile și mesele au fost iarăși pline.

Cititorii avizi se înscriu în provocări de lectură, reading challenge cum i se spune…

Prin birouri se contorizează rezultate și se discută proiecte noi – agitație mare. Și, pentru că tot am ajuns la subiectul ăsta, eu mă uit pe geamu și mai că-mi vine să mă avânt cu sanie în josul dealului și să le las baltă de treburi! Și-apoi dă-i cu medicamente – și așa suntem în plin sezon căci, da, e ianuarie și e frig de crapă pietrele.

Copii au mai primit o săptămână de vacanță. Bucurie mare pe ei… asta în felul în care știu ei să se bucure astăzi… Nu vi se pare că, dincolo de faptul că își umplu timpul cu tehnologii, copii de azi sunt mai… sterili…. mai… cum să zic eu… parcă-ar fi ținuți în propria lor bulă de cristal? De câte ori am prins noi școli închise din cauza gerului? Am uitat oare că asta înseamnă iarna: frig și zăpezi?

Ah,da, să nu uităm că iar ne-a luat prin surprindere! Ne mai miră? La ani de zile de la terminarea emisiunii noi încă mai tânjim după surprize-surprize, astfel totul e un soi de lucru neașteptat deși e cât se poate de evident.

Eh, îmi închei aici pălăvrăgeala. E târziu și maine dimineață iar am de înfruntat vreme tăioasă și totuși normală (sâc!).

3 gânduri despre „Aberații și gânduri de ianuarie

  1. S-ar putea să vă intereseze!
    Dacă doreşti să urmăreşti „Dicţionar Sexualitate”, adesa noastră e aceasta: https://dictionarsexualitate.wordpress.com/
    Vă aşteptăm în grupul nostru de bloggeri, cititori, comentatori!
    Dacă mesajul nu este conform opţiunilor dvs., vă rugăm să-l ignoraţi.
    Dacă proiectul vă place, vă rugăm să-l faceţi cunoscut şi prietenilor!

Lasă un răspuns

