Gânduri scrise

Aventurile unei cititoare pe tocuri 3

Episodul 3 al serialului pe care îl scriu pe Rânduri cu dichis e on air!

Rânduri cu dichis

Vineri, 23 decembrie, București

Azi am înfruntat strigoiul cu chip de zeu și nume lumesc: Jean Luc. Timpul parcă a înghețat pentru el: pielea de culoarea caramelului nu i-a fost arată de nici un rid, ochii căprui au aceeași sclipire angelico-demonică. Strigoi? Ar trebui să-i zic vampir!

Am stat dreaptă în fața lui și l-am tratat cu un zâmbet asortat perfect la ținuta Valentino pe care o alesesem special pentru asta – armura mea roșie.  Desigur, înăuntrul meu se forma un uragan, dar nu puteam să arăt asta – o femeie stilată nu poate avea astfel de manifestări în public! Noroc că totul s-a terminat mai repede decât credeam (Alain s-a plictisit) și am ajuns acasă, aici îmi pot arde amarul cu două-trei țigări pentru ca apoi să îi înec cenușa într-un pahar de… ceva, orice!

Oare toate femeile au astfel de reacții când sunt puse față-în-față cu cel care…

Vezi articol original 563 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

