Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri

Închide ochii și…

Am avut o săptămână dementă, ca mai toate săptămânile mele… o dată cu un dream job, vine și o responsabilitate mai mare (dacă îmi permiteți să-l parafrazez pe unchiul Ben, nu al meu, al lui Spiderman sau era Voltaire cel care a zis-o primul?).

E vineri seară. Weekendul bate la ușă (clișeistic, dar adevărat!) așa că vă propun un exercițiu, ce ziceți? Închideți ochii și imaginați-vă că sunteți undeva, oriunde… Unde sunteți și ce faceți?

Eu m-am gândit la Paris. Seara, lângă Notre Dame, admirându-i măreția, eleganța sporită de întuneric… E frig, dar parcă am și uitat: sunt atâtea de privit și ți-e frică să nu scapi vreun detaliu, iar o liniște îți invadează sufletul și nici măcar gloata de blitz-uri nu te deranjează! Aș privi ore în șir clădirea asta, parcă-l și văd pe Quasimodo pe undeva pe sus, cine știe, poate apare și vreo Esmeralda pe-aici…

Voi?

18 gânduri despre „Închide ochii și…

  1. La Coada Lacului. La aceea cabana a unui prieten care nu are curent și apă potabila. Nu are nici un fel de utilități. Fără semnal la telefon, aer curat, fără aglomerație, mâncare făcută afară.

    Un weekend de vis!!

  2. Inchid ochii si visez….intai ma vad pe un varf de munte, razele soarelui imi mangaie fata in mod placut, vantul adie usor, pasarile se aud in padurea din apropiere…..apoi ma vad pe o plaja pustie, plimbandu-ma linistita pe nisip, admirand apusul soarelui, inconjurata de multa liniste si pace….
    Dar…ma trezesc si nu vad nimic din toate acestea asa ca….ma refugiez intr-o carte departe de toti si de toate sperand ca macar pret de cateva minute sau ore sa imi vad de ale mele si sa uit de …tot!

Lasă un răspuns

