La plimbare pe străduţă

Căutări și răspunsuri

24 ianuarie. Zi liberă cu prilejul Unirii Principatelor. Dar oare mai avem noi sentimente naționale? Judecând după numărul de protestatari care au ieșit duminică în stradă, unii ar fi tentați să spună că da. Alții spun că e doar manipulare politică… și uite așa se bat toți cap în cap nu doar de câteva zile încoace, ci de ani de zile.

Cum sărbătoresc eu 24 ianuarie? Pfff, nu mă luați drept exemplu! Planul meu e simplu: scris și… scris. Pe bune? Ce poți face după o zi de luni dementă?Unde mi-e sentimentul patriotic? Păi nu știu dacă am așa ceva, dar nici nu aș pleca din țară (sado-masochism motivat sentimental să-i zicem…).

În fine, trecem peste introducerea random, m-am așezat în fața laptopului personal și mi-am zis să încep cu ceva light și amuzant și, totodată o datorie pentru cititorii rătăciți de pe străduță! Da, v-ați prins: voi răspunde acelor căutări care au dus prin nu știu ce căi la blogul meu, unele m-au amuzat, altele m-au șocat… dar vă las pe voi să aflați care, ce și cum.

  • ce înseamnă că ești fată mare – spre surprinderea ta, drag căutător (sau dragă căutătoare) în bloguri, nu înseamnă că ești gigantică – are legătură cu o parte anatomică ceva mai ascunsă (știi cum e cu limba română: are 2 sensuri);
  • trup fereastră – de care? termopan sau clasic? am nevoie de mai multe date pentru a răspunde aici! Ferestrele caselor de pe străduță sunt din cristal și rama e de abanos, dacă te ajută cu ceva informația asta.
  • mi-a f*** mintea – pe bune? a scos-o și… ? sau la figurat? și cum de ai ajuns aici?
  • ceva frumos să comentez la o postare cu claudia – cine-i Claudia? Am două sfaturi: 1. învață să îi scrii numele corect (adică trebuie să îl scrii cu majusculă  pardon, literă mare  – să înțeleagă toți), 2. după ce ai ajuns să-i scrii numele cum trebuie, invit-o pe Claudia în oraș.
  • ce stare am – în mod cert ești în stare solidă, dar nu mă întreba de starea sufletească.
  • titliro de carto cu toamna – habar nu am ce ai zis în primele trei sferturi de sintagmă, googălesc și revin. [… pauză de căutare] Ai vrut cumva să scrii „titluri de carte cu toamna”?
  • cum scrii un articol despre o persoană – păi depinde ce fel de persoană, cred…
  • cum s-a apucat delia de fumat – în primul rând, o să te rog să citești sfatul pe care i l-am dat tipului care voia să o impresioneze pe Claudia. În al doilea, Delia s-a apucat de fumat în toaleta liceului după ce a văzut niște fete mai mari și mai populare făcând asta și a zis că-i cool (nu o lua de bună totuși că nu știu despre care Delia vorbești, știu mai multe).
  • prietenele mele le place bârfa – serios? Uite, eu îți dau o carte de gramatică în dar – sigur după asta vei avea prietene mai bune.
  • afbeelding enjoy – ufgurhnfugre bleeding enjoy. Sper că asta îți răspunde la întrebare.
  • el ne f*** cel mai bine – încă nu mi-am revenit din șoc: e vreun gigolo pe străduță?

Eu încă nu mi-am revenit din șocul produs de unele căutări. Voi cum ați fi reacționat la așa termeni de căutare?

P.S.

Răspunsurile mele au fost un pamflet, căutările au fost cât se poate de reale!

P.P.S.

Google, oare tu cum te descurci? Stai, am văzut cum pe canalul celor de la College Humor, uite, las un link și pentru cititori să te vadă în acțiune!

P.P.P.S.

Vă păcălisem cu introducerea aia, nu?

10 gânduri despre „Căutări și răspunsuri

    1. Și la mine sunt multe așa, cică Google ține la intimitatea datelor… dar când mă uit la căutarile de mai sus nu cred că nea Gogu a înțeles ce-i aia intimitate…

Lasă un răspuns

