Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Cartea asta sau cartea aia? (This or That Book Tag)

E greu de ales între cărți! Când ai listă imensă de lectură e cam greu să dai prioritate unei cărți în detrimentul celorlalte: fiecare ascunde secrete pe care abia așteaptă să ți le împărtășească și, în timp ce ele își așteaptă cumințele rândul, teancul tău de cărți e tot timpul în creștere! Ba mie îmi e greu să și fac un top al cărților preferate, după cum v-am spus ieri!

De aceea, am primit cu mare interes leapșa This or That Book Tag de pe blogul presărat cu praf de stele al lui Bookysme. Provocarea e extrem de interesantă și chiar sunt curioasă ce ați fi ales voi, deci nu vă sfiiți să intrați în joc fie printr-un comentariu (dacă nu aveți blog), fie printr-un articol (la final voi nominaliza și câteva persoane care sunt sigură că au niște răspunsuri interesante la întrebările care vor urma).

Preferi cititul în pat sau în alt loc?

Citesc aproape peste tot, dar prefer să citesc în pat! Mi se pare cel mai comod mod de a citi!

Personaj principal feminin sau personaj principal masculin?

Nu am preferințe, cred că depinde de poveste. Totuşi, ador cărţile în care personajul principal este o femeie puternică, nu o mironosiţă care îşi aşteaptă fie prinţul pe un cal alb fie Jose Armando-ul într-o decapotabilă roșie. Când vine vorba de cărți care au personajul principal masculin, îmi plac aceia care nu sunt nici prea duri, nici prea papă-lapte.

Gustări dulci sau gustări sărate?

Nu mănânc când citesc… bine, cu excepția cazurilor extreme (și atunci o fac cu mare grijă). În general optez pentru gustări dulci.

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume?

Depinde de talentul autorului de a face povestea să fie captivantă în continuare, seriile prea lungi mi se par fără farmec – ca un vin pe care-l întinzi cu prea multă apă până-ți iese un spriț total nereușit. Deci voi alege trilogiile!

Narațiune la persoana I sau la persoana a III-a?

Nu am preferințe aici, scuze dar chiar nu pot alege. Și totuși, mi-ar plăcea o carte în care să predomine narațiunea la persoana a II-a… ar fi interesant… (spuneți-mi dacă voi știți o carte așa!)

Librărie sau bibliotecă?

Cândva eram o abonată fidelă a bibliotecii, dar acum nu prea mai am timp suficient de lectură și, cum nu îmi place să întârzii, prefer librăria! Totuși, sunt conștientă că în biblioteci există cărți care nu mai sunt pe rafturile librăriilor, deci nu exclud să posibilitatea de a le mai călca pragul.

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?

Ador cărțile care mă fac să râd, cui îi place să plângă? (Poate de bucurie…).

Copertă albă sau copertă neagră?

Depinde de carte. Unele cărți pur și simplu sunt predestinate să aibă o copertă neagră, altele albă, iar altele o copertă curcubeu!

Roman psihologic sau roman de acțiune?

Psihologic!

Bun… și asta ar cam fi tot! Așa cum am spus și mai sus aș fi curioasă și de ce ar răspunde următoarele bloggerițe: Anto, Călător prin viață, Condimente pentru viață, Dorina și Geo.  Dar asta nu înseamnă că nu aștept și răspunsurile voastre (am mai spus și asta, parcă…. oare am început să îmbătrânesc de mă tot repet?).

29 de gânduri despre „Cartea asta sau cartea aia? (This or That Book Tag)

Lasă un răspuns

