Cafeneaua Soarelui · Gânduri scurte · La plimbare pe străduţă

Un zid cât o mie de cuvinte

28dbdf58776f7f3403b0bd5f2590aa09

Am participat o vreme la Miercurea fără cuvinte apoi m-am oprit… astăzi, pur și simplu mi s-a făcut dor de MFC și am observat că multe s-au schimbat:

  • primul: avem o temă
  • al doilea: tăcerile de sunt acum găzduite de Călin

Tema acestei săptămâni este „ziduri”, iar eu am ales un zid care face cât o mie de cuvinte 🙂

P.S.

Sursa foto: literaryglamour.tumblr.com

31 de gânduri despre „Un zid cât o mie de cuvinte

Lasă un răspuns

