Gânduri scrise

De ce-am dat la Litere?

Illusion's Street

Litere sursa foto: Piterest

Țin minte și-acum momentul în care am fost să văd rezultatele admiterii la facultate. Agitație, emoții… M-am bucurat să mă întâlnesc cu o colegă de liceu în curtea facultății care devenise parcă neîncăpătoare. Ea fusese la alt profil și a fost tare uimită să mă vadă acolo:

Tu, care ai fost la real, aici?

Da, am absolvit un liceu de prestigiu din Pitești – profil științe ale naturii (matematică-fizică). N-am fost vreo pasionată de matematică – deși mi se părea interesantă… cândva. Mereu mi-au plăcut materii precum fizica și chimia. N-am avut 10 pe linie, dar nu am fost nici cel mai slab elev – am fost în jumătatea bună a clasei.

Trăiesc într-o zonă unde industria auto e în floare. Dar probabil știți deja că-s din Mioveni. Majoritatea colegilor mei au urmat facultăți cu profil de inginerie… Eu… am dat la Litere, mai exact la

Vezi articol original 376 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

