Gânduri scrise

Aventurile unei cititoare pe tocuri (4)

Rânduri cu dichis

jurnalul-unei-cititoare-pe-tocuri

Au trecut câteva luni de când sunt aici. Unora li s-a părut amuzantă întoarcerea asta a mea la glie, ani de zile am fugit de Avignon și brusc mi-a venit să mă instalez în casa bunicilor din Gordes.  Dar chiar aveam nevoie de schimbarea asta.

Oamenii de aici îmi par mai calzi și până și eu am devenit mai zâmbitoare. Domnul Sembat, brutarul, a devenit prietenul meu cel mai bun. Are părul cărunt și o barbă care-l face să aducă puțin cu un alt Sembat, ceva mai cunoscut francezilor… Ochii lui sunt mici, dar calzi și sfătuitori. Unul din lucrurile pe care mi le repetă într-una e că nu poți smulge o floare pentru a o planta în alt loc și că asta se aplică și la mine – de aceea am revenit aici. Tot de la el am aflat care-s cele mai frumoase câmpuri de lavandă din zonă și…

Vezi articol original 281 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

