Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Eternul feminin

Ești o operă de artă, femeie! Oricum ai fi ești sublimă, nu uita asta!

Lady In Red 34 – I Love Budapest – Emerico Imre Toth
sursa: Pinterest
Autor Amanda Greavett
Autor Andre Kohn
Reading Old Woman At Window –
Abraham van Strij

Mai multe ipostaze ale eternului feminin găsiți la Călin 🙂

14 gânduri despre „Eternul feminin

        1. Nimeni nu-i prea mic sau prea mare ține de inspirația de moment 🙂 Dar da, și mie îmi plac la nebunie postările de miercurea ale Porecuței, mă întreb unde o fi azi de nu a postat 🙂

              1. Vă mulțumesc, dragile mele dragi! Sunteți două scumpe! Daaa, berbeacă sunt, Diana 😉
                Călătorule, nu îți mai face probleme că tu, cu unele poze făcute de tine, ne dai pe spate. Are dreptate Diana;)

                Minunate alegeri, draga mea! Superbe toate! Si ilustrat perfect. Eu iar am fost pe lângă tema 😳

  1. Sunteti realizari sublime si eterne,toate.
    În voi se naste viata,tot voi oferiti …moarte !
    Tentatia femeii,spre lucruri materiale,
    A provocat în lume,razboaie si rascoale ! 🙂

Lasă un răspuns

