Gânduri scrise

Dupa un lung timp

Au trecut 4 ani deja? Pe 9 martie 2013 mă întorceam la blog după o pauză de 6 luni (cea mai mare pauză pe care am luat-o în viața de blogger). Eram tristă? Revoltată? Cine mai știe… tot ce știu e că după acest articol a început adevărata mea călătorie în blogging și, treptat, v-am găsit și pe voi 🙂 Cred că sunt motive suficiente pentru a iubi acest articol chiar dacă nu mi se mai pare atât de strălucit acum…

Illusion's Street

Stiu ca nu am mai scris de mult… poate nu am mai putut, nu am mai avut ce sa scriu… poate inspiratia mea s-a dus… sau poate asta am vrut si vreau sa cred…

Am incercat prea mult sa ma rup de ce eram… incat m-am rupt de ce iubeam cel mai mult. Si ma doare ca am incercat sa fiu fericita intr-o viata ce era a mea, dar in care nu ma simteam in largul meu… si totusi, mi-am dat silinita sa fie bine si m-am mintit, cat am putut de mult,  ca e bine… ca totul se va schimba…

Si iata-ma, back to the old drawing board…. Sunt doar o eu singura, trista, satula sa lupte si sa se prefaca ca ii e bine… cand de fapt in interior tipa dupa ajutor…

Si da, inca mai visez ca va veni un print calare pe un cal alb… desi…

Vezi articol original 78 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

