Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · Inspirație la feminin (serial) · La feminin · La plimbare pe străduţă

Bărbații se sperie de femeile independente?

…Cred că au curs râuri de cerneală virtuală pe bloguri mai siropoase decât ăsta cu privire la subiectul pe care vreau să vi-l propun spre dezbatere vinerea asta. Însă așa sunt eu: cum îmi vine o idee, nu mi-o mai scoți din cap. Întrebarea e mai mult pentru domni, dar sunt sigură că și doamnele și domnișoarele vor avea opinii interesante:

Oare femeile independente îi sperie pe bărbați? Succesul profesional sau capacitatea de a se descurca singură îi sperie pe admiratorii unei femei?

Ce cred eu? Că există mai multe tipuri de bărbați:

  • Există bărbați care preferă ca femeia să stea în umbra lor pentru că ei cred că locul acesteia e la cratiță, Doamne-ferește să se îndepărteze 2 metri de ea!  În mintea lor am rămas încă în vremurile în care femeile nu aveau dreptul la vot și nu aveau voie să iasă din cuvântul soțului.
  • Alții pur și simplu nu fac față unei femei al cărei scop în viață nu este doar să fie gospodina perfectă, așa că preferă să aleagă varianta safe. Ce rost ar avea să se complice cu o femeie care din secunda doi i-ar trimite la mami?
  • Și mai sunt și cei care vor lângă ei o femeie realizată din toate punctele de vedere, dar  (cel puțin eu) am impresia că acești bărbați sunt cam rari.

Deci, ce ziceți? Aștept părerile voastre!

O seară de vineri liniștită, dragilor!

19 gânduri despre „Bărbații se sperie de femeile independente?

  1. Bărbații inteligenți nu se sperie, doar că sunt ușor intimidați. Le trebuie ceva mai mult timp de acomodare. Ceilalți cred că au o stimă de sine mult prea mică și-atunci preferă femeile ce pot fi ușor manipulate.

    1. Ce-i drept, barbatii au fost obisnuiti sa creada ca ei sunt sexul puternic, de aceea (cred eu) pana si cei mai descuiati la minte au uneori nevoie de o perioada de acomodare…

  2. Eu cred ca primele doua categorii sunt misogini,frustrati.Femeile independente sunt descurcarete si adorabile,mai cu seama când au în spate un barbat polivalent (bun la toate).
    Nu exista femei independente,nici barbati independenti ! Omul autentic,capabil de procreere si perpetuarea speciei,este format dintre un barbat si o femeie,independenti,liberi (doi înntr-unul) fiecare cunoscându-si identitatea,scopul si rolul pentru care exista.Femeia sau barbatul ce-si doresc si ramân independenti 100%,se usuca precum copacii cu radacinile uscate din care nu mai ies vlastarri,buni doar pentru …foc !… 🙂 🙂

  3. Barbatul si cand lasa ca relatia sa fie condusa de femeie stie ce face(desi greseste k lasa conducerea pe mana femeii).Atunci cand conduce el, lucrurile revin la normal.Barbatul e puternic prin firea lui insa femeia ia putere din tiparul barbatului.

  4. Cred că bărbații se sperie de femeile care nu pot fi ușor prostite, care știu să-i citească mai bine decât se citesc pe ei înșiși.

    Și da, sunt puțini cei care acceptă și vor lângă ei o femeie independentă, puternică care să-i întărească și să-i sprijine și ei, până la urmă sunt oameni și eu și au momente de slăbiciune. Dar e părerea mea.

  5. Cred că are legătura cu gradul de maturitate și cultura. Cu cât un bărbat e mai matur și mai umblat prin cărți, conferințe, istorie și drepturi, cu atât își va dori mai mult o femeie independentă.
    Sunt cam rari, dar și femeile cu adevărat independente sunt cam rare.

  6. Draga mea, ți-aș fi dat răspunsuri diferite ținând cont de etapele prin care am trecut. Acum, văd altfel lucrurile. Cunosc oameni care au afirmat simplu, fără frustrare și nesiguranță, că nu pot ține pasul cu femeile lor. Ca preferă viața mai liniștită decat tumultul permanent al unei femei active și mult prea independente. Însa am cunoscut bărbați care, dimpotrivă, au reușit lângă cele pentru care independența se traduce doar într-o împlinire pe toate planurile. Nu cred, însă, în independența care te marginalizeaza din start, de parcă tu pui barierele. Acolo nu intra nimeni și nu cred ca mai poate fi vorba despre o potrivire. Si despre asta chiar stiu cum e. Am fost acolo, nu e nicio satisfactie.

    Bărbatul sigur pe sine nu va ține cont, însa, de nimic din toate acestea, ci de ceea ce vor face împreună și cum pot sa evolueze chiar și în proiecte separate. Totul ține de caracter și disponibilitate. Părerea mea.

    1. Mulțumesc, draga mea! Probabil că punctele de vedere evoluează cu timpul… Sincer vorbind, acum câțiva ani poate aș fi avut o altă părere. Acum, de pildă, mi se pare că independența nu e un soi de câmp de forță menit să țină bărbații la distanță, ci un fel de sită fină 🙂 Și da, ține și de caracter și disponibilitate (cel puțin așa cred)

Lasă un răspuns

