Fetele de la bar · Gânduri scrise · Poveştile mele

Una din nopțile Pavlinei

Atunci când noaptea cade peste Sofia, orașul se schimbă complet… sigur, naivii, nu văd ce se petrece în cartierele mărginașe, preferă să trăiască în bula lor de săpun… tare mi-ar plăcea să o înțep la un moment-dat. E tare amuzant să faci asta, am experimentat-o deja cu Pavlina… Cândva, era o studentă ingenuă și bogată, dar nu banii m-au atras la ea, nici ochii ăia mari și albaștri, buzele pline, trupul perfect… mi s-a părut interesant să cuceresc o fată ca ea: o visătoare ancorată în literatura clasică…

I-am spart bula lumii ideale în care trăia…

Și uite-o acum cum mă așteaptă la intrarea în bar. Nerăbdătoare, fumează o țigară. E în contrast și, totodată, în acord cu peisajul străzii. O clipă respirația mi se taie… uneori am impresia că mi-a pus capac, dar apoi îmi amintesc că sunt un burlac convins.

  • Hei, pe cine aștepți, krasota*?
  • Aleksandr Dima! Era și timpul, spuse ea aruncându-se de gâtul meu sub privirile unor clienți care tocmai intrau în bar. Apoi mă sărută frenetic, cum o făcea de obicei. O clipă mi-a trecut din nou prin minte faptul că fata asta mi-a pus capac.
  • Pavlina, nu aici – ne poate vedea cineva…
  • O da, Aleks Dima ce comportament profesionist ai – fără giugiuleli în fața locului de muncă… Spuse și dădu ochii peste cap apoi trase o țigară…
  • Știi că e mai sigur pentru tine să nu știe nimeni de noi, nici măcar cei din grupul nostru.

Bolborosi ceva vizibil supărată, dar asta era condiția pe care i-o pusesem de la început: să nu știe nimeni. Nu avea rost să-mi risc slujba pentru o femeie, indiferent cine ar fi ea. Evegeny e cam dement și dacă ar afla că cineva din exterior poate avea și cea mai vagă idee despre ce se întâmplă cu adevărat în barul lui, a mierlit-o. Am văzut asta deja… de câteva ori chiar. Nu-s inconștient, totuși… mi-ar plăcea să mă afișez cu așa un exemplar, dar e mai bine să fii prudent.

  • Și, atașul?
  • Atașul?
  • Da, Tsvetanka… unde-ți e aghiotanta?
  • Ah… nu se simte prea bine, a rămas acasă…

Am pășit amândoi în club. Zvezdelin părea să nu mai facă față la bar așa că m-am grăbit să-mi iau locul. El nu e făcut pentru asta… rolul lui e să vândă țigări dubioase. Pavlina s-a așezat la o masă în apropierea barului unde stătea și Anais. S-au pupat pe obraz, apoi mi-au făcut semn să le aduc câte o cola… pfoai ce fete cuminți în seara asta.

La câteva mese distanță, Nevena deja își marca prada din seara asta. Sofia a rămas în urmă la capitolul ăsta căci, la fel ca-n fiecare seară, ea trebuia să-și facă și numărul artistic. Vocea ei parcă răsuna din toate ungherele încăperii:

My haunted lungs, ghost in the sheets
I know if I’m haunting you, you must be haunting me**

I se cam potrivește piesa asta, umblă vorba prin grupul nostru pestriț că întâlnirea cu scriitorașul a cam marcat-o pe artista noastră…

Pavlina se apropie de bar îngânând-o pe Sofia… din ce-i citeam pe buze.

  • Frumosule… îmi zice ea uitându-se în jur… după ce termini, ne vedem, nu? Am ceva să-ți arăt…. PPfff, uitasem complet de asta, noroc că mi-am amintit vorbind cu Anais… Ah, și toarnă-mi două pahare de whiskey să nu i se pară suspect c-am venit la tine.

Mi-a zâmbit în colțul gurii. Cum puteam să mă supăr pe imprudența ei? Pfff oare chiar mi-a pus capac?

Va urma

  • krasota = frumusețe
  • Plâmânii mei bântuiți, fantomă printre cearșafuri / Știu că dacă te bântui și tu mă bântui (Beyonce – Haunted)
3 gânduri despre „Una din nopțile Pavlinei

Lasă un răspuns

