Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Părere…


Într-un oraș în care la orice colț de stradă te poți lovi de un străin cum este al meu, nu cred că ar trebui să ne mire că găsim așa o statuie care (cel  puțin pe mine mă) duce cu gândul la Belgia.

P.S.

Nu doar uzina Dacia se găsește pe teritoriul orașului Mioveni, aici își are sediul și I.C.N – de aia ne-am procopsit noi cu atomul 😀

P.P.S

Mai multe tăceri statuare la Călin

P.P.P.S

O seară frumoasă, dragilor!

14 gânduri despre „Părere…

    1. Mă bucur că-ți pare așa, mie mi se pare un pic prea… mult (ca să nu spun kitschos)… 🙂 și mă bucur să pot informa lumea și despre alte lucruri din orașul meu, odată am văzut pe un site un comentariu al unui tip care spunea că singurul lucru remarcant aici e că avem uzina… O seară frumoasă 🙂

Lasă un răspuns

