Gânduri scrise · interviuri cu mine · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Know me better + concurs pentru cititorii fideli și nu numai

a6194d9bd96bc535e5a956a13ee224ba

Sunt Diana. Am aproape 27. Vicii: ciocolata și cuvintele. Job: corporatist, în totală antiteză cu spiritul meu. Locuiesc într-un oraș mic, dar visele mele sunt de mărimea junglelor de beton din SUA gen New York, L.A. & co. Însă cititorii fideli ai blogului știau deja asta despre mine  🙂

Cum ne apropiem cu pași grăbiți de două evenimente: sărbătoarea mea preferată (Paștele) și ziua mea de naștere, m-am gândit să vin cu o surpriză pentru voi. De mult nu am mai făcut un articol de tipul cititorii întreabă, eu răspund!

Începând de astăzi, 25 martie, și până sâmbătă, 8 aprilie, aștept întrebările voastre într-un comentariu la acest articol. Ce fel de întrebări aștept? Cine mă cunoaște știe deja: despre mine, despre lume, sentimente, cărți, etc.

Aștept întrebări de la oricine trece pe străduță, însă cititorii fideli  care au cel puțin un comentariu aprobat anterior zilei de astăzi pot câștiga un premiu format din: o carte la alegere în valoare de maxim 40 de lei și un cadou personalizat pe care îl voi alege în funcție de persoana câștigătoare! Premiul se va îndrepta către persoana care îmi va adresa întrebarea cea mai originală!

De asemenea, în cazul în care unul dintre cei care nu au comentarii anterioare pe blog îmi va pune o întrebare interesantă – și acesta va primi o carte la alegere în valoare de maxim 40 de lei.

Răspunsurile mele vor veni sâmbătă, 8 aprilie după ora 13 și tot atunci voi anunța și câștigătorii.

Cam asta vreau de la voi: o întrebare! Nu tu like sau share 🙂 Cu cât e mai dificilă cu atât mai bine…

84 de gânduri despre „Know me better + concurs pentru cititorii fideli și nu numai

  1. Descrie-mi, te rog, o zi perfecta pentru tine. Fara perdea si cu toata senceritatea! Stiu ca poti 🙂
    Felicitari pentru blog!

  2. „Sunt Diana. Am aproape 27. Vicii: ciocolata și cuvintele. Job: corporatist, în totală antiteză cu spiritul meu. Locuiesc într-un oraș mic, dar visele mele sunt de mărimea junglelor de beton din SUA gen New York, L.A. & co. ” – dacă ar fi să spui toate toate astea într-un singur cuvânt, care-ar fi el? În afară de illusion, ce alt cuvânt te defineşte cel mai bine?

    1. Mi-ai citit gândurile într-un fel. Chiar poposisem aici s-o întreb ce cuvânt ar fi, dacă ar fi unul, dar presupun că acel cuvânt ar fi exact acela care o definește cel mai bine, exact cum zici tu acolo :)) Deci, Diana, nu te mai întreb asta. Trebuie să mă gândesc la altceva :)))

  3. Donna Tartt (in „Sticletele) scria ca „secretele ne definesc”. Unii pastram secrete tocmai lucrurile care ne dezonoreaza sau care merita pastrate doar langa sufletul nostru. Care este acel secret (sa stii ca cititorii fideli se prind repede daca l-ai mai divulgat vreodata 😉 ) care te defineste ca femeie, ca scriitor (de texte, cum zicea un autor roman), ca blogger sau ca om in general?

  4. Care a fost cea mai năstrușnică întâmplare pe care ai facuto pentru o carte pe care ți-ai dorito foarte tare???
    Foarte interesant blogul tau. Felicitări :*
    Sunt o cititoare noua a blogului

  5. Ce te motivează sa mergi mai departe atunci când ți-ai dori sa cedezi, sa renunți la unele lucruri?

  6. 1) Cand publici prima carte?
    2) Cand ne putem intalni la o cafea?
    p.s.: esti mai mica decat mine cu 10 ani?!? Oau!!!!!
    Ai un spirit intelept!
    Stiam ca esti tanara, dar parca aveam impresia ca ai 23-24 de ani maxim!

    1. Super intrebari 🙂 Raspunsurile pe 8, sper sa ai rabdare pana atunci. E bine ca par mai tanara, cred… 🙂 Multumesc pentru aprecieri 🙂

  7. 1. Ai scrie o carte despre iubire ? Si daca da, pe ce pui accent atunci cand te gandesti la acest cuvant ?
    2.Ti-ar placea sa locuiesti intr-un oras ca New York sau L.A. ? Crezi ca lumea de acolo e mai buna ca aici ? Sau pur si simplu nu ai renunta la Romania ?

  8. Cum reușești să mă aduci, iar și iar, pe străduța cu iluzii? Vorba cântecului „Mă-ntorc la tine, iar și iar…”. Cred că era cu marea :).

        1. Pe 8 aprilie 🙂 O să fac un articol special pentru a răspunde tuturor și a dezvălui câștigătorul sau… câștigătorii 🙂

  9. Stii cum e cand deschizi un link si spui „Gata, ma pun pe citit si comentat”?! Intrebare retorica, desigur 😛 Ei bine, a deschis linkul acesta al articolului tau de cateva ore bune, mai citesc cate un rand, iar ma cheama odoarele. Una a adormit, in sfarsit 🙂 Asadar, pot macar sa iti transmit ca imi plac la nebunie concursurile tale. Pui omul sa munceasca, nu asta degeaba 😛 Cat despre intrebarea pentru tine …..I`llbe back, baby! :*

    PS: Mai am un odor de adormit 😉

  10. Momentan nu am idei de întrebări, dar doresc să fac o singură observaţie.
    Mama ta, când ţi-a ales numele, a făcut cea mai bună alegere. Personalitatea ta este în balanţă cu originile şi esenţa acestui nume, începând de la nivelul mitologic. 😀

    1. Mulțumesc, Diana 🙂 și ție și se potrivește foarte bine numele ăsta care nu e unul pentru o fată banală 🙂 Cât despre cum mi-a ales mama numele, nu știu prea multe… știu doar că mama nașei mele a fost cam indignată că mi-a pus un nume prea modern (avea vreo 70-80 de ani) și că nici nu era vreun nume din neamul nașilor, în opinia ei trebuia să mă cheme Dumitra 😆

  11. Știm deja că îți place Paștele. Are vreo legătură alegerea sărbătorii preferate/a zilei/anotimpului și ceea ce te face să simți cu interiorul tău? Sau sunt doar aspecte exterioare? 💝

  12. Nu particip la concurs, dar o să-ți pun o întrebare simpla : de ce corporatist când ai o fire atât de visătoare și artistică? Și nu-mi spune că pentru bani. 🙂

  13. Am recurs acest comentariu de 50 de ori pentru ca nu mă pot rezuma la o singura întrebare.

    Ai avut vreodată senzația ca realitatea este cel mai frumos vis?

    Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici?

  14. Ai gasit lipiciul potrivit a repara sufletul descompus( intrebare vis a vi de articolul tau – poezia)?
    Imi place si ma ajuta sa stiu ca oamenii au momente de fericire in ciuda sufletului ciobit si invat de la ei sa ma „repar” sau sa convetuiesc cu sufletul incomplet.
    Sunt cititoare noua, nu stiu daca poezia e desprinsa sau nu din realitate, nu caut sa rascolesc. Carmen

  15. Nu-ntreb nimic, pentru că nu știu nimic, iar dacă aș ști, oare ce rost ar mai avea întrebarea? Doar în mine mai este loc de întrebări, căci… Mă întreb dară: dacă pe data de 8 vei răspunde tuturor întrebărilor ce ți-au fost și îți vor mai fi puse, ce va mai rămâne de aflat despre tine?
    Și, ca să ascund cenușiul comentariului meu, am să las aici și o melodie, dragă mie.

    1. Multumesc pentru dedicatie si pentru vizita 🙂 Comentariul ma duce cu gandul la „Eu nu strivesc corola de minuni a lumii”. Bineinteles ca le voi raspunde tuturor, am mai lansat astfel de provocari pe blog. Ce va mai ramane de aflat o sa descoperiti pe 8 🙂

  16. Știu că ti-am mai pus câteva întrebări înainte dar nu mă puteam abține.

    Dacă viața ta ar fi o carte ce titlu ar avea? (Exceptând illusion)

  17. Nu știu dacă e târziu sau nu, dar eu sunt curioasă: dacă ai avea de ales între a -ți pierde capacitatea de a vorbi sau darul de a scrie ce ai alege, să trăiești în tăcere și să comunici prin cuvinte sau să poți vorbi, ca și până acum, dar să nu mai poți scrie?

Comentariile sunt închise