Fetele de la bar · Poveştile mele

Una din nopțile Tsvetankăi

 

Ultima dată când am văzut-o pe Tsvetanka eram in L.A. Au trecut vreo șase luni de atunci. Ne plimbam aiurea pe străzi… deja plictisiți. Oare a câta oară eram în Los Angeles?

  • Știi? Eu m-am plictisit de străzile astea.. hai să vedem și altă perspectivă.

Am urmat-o fără prea mari proteste. Puteam eu să-i refuz ceva? Am intrat într-o clădire și-apoi am urcat până pe acoperiș. Priveliștea era copleșitoare, chiar dacă nu eram chiar la nivelul zgârie-norilor din jur. Mii de lumi și reflexii ale acestora pe pereții de sticlă, mii de zumzete de mașini, furnicarul de oameni… Totul era copleșitor. Tsvetanka s-a așezat pe marginea clădirii și și-a aprins o țigară. A închis ochii și a tras toată această sevă urbană în ea, apoi a expirat-o…

M-am speriat, așa că am tras-o înapoi. Ea a început să râdă.

  • Prostuțule, nu voiam să mă arunc… nu de data asta. Am vrut s-o fac mai de mult, când mi s-a părut că obligațiile pe care le am sunt prea multe…
  • A…?
  • Știi cum e să fii din partea mea de familie? Să te cheme și Bozhkov și Ahmetov? Dragul meu văr de-al doilea? Pur și simplu parcă sunt sufocată de societatea asta, când ți-am propus să urcăm aici am făcut-o pentru că le-am simțit blitzurile paparazzilor. Tot timpul e despre unde sunt, cum mă îmbrac, cum mă port, cum vorbesc… sunt la microscop tot timpul. De aia am avut o tentativă… dar am avut noroc cu Pavlina, o mai știi? Ea m-a salvat și apoi m-a dus într-un loc super, cred că ar trebui să-l vezi atunci când mai treci prin Sofia.

Așa că iată-mă aici. Mă mir că verișoara mea frecventează un asemenea loc… cartierul e cam obscur, localul ăsta sigur nu-i de fițe… fumul e cam dens… dar atmosfera pare mișto. M-am îndreptat spre masa unde ea stătea alături de niște tipe tare interesante.

  • Andy!!! A strigat ea de bucurie și a venit să mă îmbrățișeze, apoi m-a tras de mână spre masă. Hai, să te prezint găștii!
  • Nu mă împotrivesc, să știi!
  • Fetelor, el e Andy, vărul meu chipeș…
  • Andy, ele sunt fetele… pe Pavlina deja o știi, lângă ea e Nevena, iar ea e Anais… tipa de pe scenă e Sofia. Și-ar mai fi… a privit în jur și i-a făcut cu mâna unei blonde voluptuoase cu un aer de Marylin Monroe combinat cu Meghan Fox – ceva de neînchipuit…

Alături de frumusețea blondă a venit și tipul grăsuț cu care vorbea.

  • Yordanka, Zve – el e Andy, vărul meu… Andy, ei sunt Yordanka și Zvezdelin, dar poți să-i spui Zve sau Zven.

Le-am zâmbit tuturor. Mi-am continuat seara cu grupul ăsta pestriț la care mai sosea din când în când și barmanul. Mi s-au părut tare interesanți, amuzanți… dar totodată parcă ascundeau ceva. La un moment-dat Nevena și Sofia au dispărut și nu s-au mai întors. Ei nici că au observat. Și-au continuat discuția cu privire la degradarea societății bulgare în contextul globalizării, mda – cam ciudat, n-aș fi crezut că un grup atât de pestriț poate discuta despre așa ceva…

Va urma

 

6 gânduri despre „Una din nopțile Tsvetankăi

    1. Dar presiunea pusa pe ea? Toti asteptau sa aiba un anumit comportament, un anumit mod de viata… Ma bucur ca ai avut senzatia asta, inseamna ca am scris bine 🙂

Lasă un răspuns

