Gânduri scrise

Una din nopțile Yordankăi

Mi-a urcat pe șira spinării, teama – nu frigul. Cu acesta din urmă sunt obișnuită încă din copilărie, dar teama – poți oare să te înveți cu ea? Sunt copii care nu cunosc alt sentiment decât acesta și totuși… niciodată nu devin atât de obișnuiți cu ea încât s-o ignore… E mereu mai imprevizibilă, mai bună.

M-am grăbit să intru în scară și, cum liftul nu venea, am urcat scările în fugă. Am intrat, am aruncat pantofii unde am apucat și am pus niște apă la fiert să-mi fac un ceai. Între timp, m-am dus în dressing și-am început să scotocesc prin dulap după hainele mele, cele pe care nu mi le cumpărase Evgeny. Am aruncat rochia exagerat de scumpă de pe mine și mi-am luat una simplă, roz cu floricele.

Mi-am pus celelalte câteva haine într-o plasă apoi m-am întors în bucătărie. Am oprit focul, am turnat apa într-o  ceașcă și mi-am pus un pliculeț de ceai negru cu vanilie. Noaptea cădea ușor peste Sofia învăluind până și gigantul Capital Fort*, dar nu mă deranjau cele 30-60 mg de cafeină conținute de ceai. Oricum somnul nu-și avea niciun rost. Nimic nu-mi scotea din cap faptul că Evgeny a comandat accidentul Pavlinei și că urmau să se întâmple lucruri mai grave.

Am auzit ușa deschizându-se. Evgeny a intrat în casă, s-a apropiat de mine… Sărutul lui mi s-a înfipt în gât precum un harpon. Mi-a spus că se duce să-și facă un duș. Era momentul să acționez.

Cum am auzit ușa trântindu-se, am pus mâna pe telefon.

  • Tsvetanka, ascultă, nu prea am mult timp și doar tu mă poți ajuta.

Va urma


Capital Fort = cea mai înaltă clădire din Sofia.

Lasă un răspuns

