Fetele de la bar · Poveştile mele

Una din zilele Yordankăi

Au trecut câteva luni de când suntem aici. Inițial mi se părea ciudat. În jurul meu toți vorbeau altă limbă iar haosul de pe străzi mi se părea dublat de faptul că oamenii ăștia posomorâți conduceau pe invers. Și câtă ploaie… eu care credeam că-i doar un stereotip!

Însă ne-am obișnuit aici, Sofia și Aleks s-au lucrează într-un bar. Ea cântă, el face pe barmanul. Nevena și Zvezdlin s-au angajat la un magazin universal. N-aș fi zis asta despre fratele meu… s-a maturizat în aceste 4 luni. De fapt, toți am crescut, am devenit mai conștienți de acțiunile noastre și, cel mai important, suntem liberi!

Ding

Oare au ajuns deja?

Ding Ding Ding

  • Hei, nu mai deschideai! mi-a spus Anais și m-a strâns în brațe, apoi s-au năpustit asupra noastră și Tsvetanka și Pavlina. Ne vedem și noi după patru luni și ne ții la ușă? Se poate?
  • Scuze, inițial am crezut că mi s-a părut.  Intrați! Eu tocmai îmi beam cafeaua, vreți și voi?
  • Mai întrebi? mi-a spus Tsvetanka în timp ce-și dădea jos paltonul.
  • Și Aleks?  întrebă Pavlina.
  • Aleks locuiește în apartamentul de vizavi împreună cu Zvezdelin. Dar nu-i vei găsi pe niciunul, lucrează de dimineață săptămâna asta. Dar, dacă vrei putem să mergem să-l vedem pe Aleks.
  • Hei, ce-i cu larma asta! Unii din noi încă mai muncesc noaptea!
  • Sofia!!!

Ce bine c-au sosit. Îmi era dor de ele, de glumele lor… de tot! Dar nu pot fi 100% liniștită… prin minte iarăși mi-a fulgerat numele lui Evgeny!

  • Hei… dar… Evgeny…
  • Oh, stai liniștită. A fost găsit zăcând pe podeaua apartamentului, se pare că lovitura pe care i-ai aplicat-o a fost zdravană, dar nu a avut timp de recuperare căci a fost dus la poliție. Totul e OK, darling! Nu va mai ieși în veci din pușcărie for a long, long time! Mi-a răspuns Tsvetanka accentuând cuvintele englezești de parcă-ar fi trăit toată viața în Londra.

Chiar puteam sta liniștită? Am zâmbit și m-am alăturat ședinței ad-hoc: ne făceam planul de bătaie pentru vacanța fetelor la Londra.

Sfârșit… pentru moment

2 gânduri despre „Una din zilele Yordankăi

    1. Ma bucur ca ti-a placut. Numele sunt in mare parte bulgaresti pentru ca actiunea petrece in Bulgaria. Nu cred ca voi modifica finalul pentru ca fetele meritau o viata noua, dar poate voi continua candva povestea..

Lasă un răspuns

