Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Pod peste gânduri

Aștept sugestii de titlu…

Mai multe tăceri în tabel la Călin.

15 gânduri despre „Pod peste gânduri

      1. În cazul acesta, aș spune „Arc peste timp” sau „Pod peste timp”, căci albia râului îmi sugerează trecerea timpului, dacă vrei „albia” evoluției, aflată undeva, în urmă-timp, dar nu cu foiarte mult în urmă. Poate la nivel de secol XIX, deși podul ne duce către început de secol XX. Așa am perceput imaginea din prima clipă în care am zărit-o, percepție ce s-a stabilizat după ce am văzut imaginea în mărime naturală
        Trebuie să-ți spun că mi-a plăcut fotografia, ba chiar încercam să o localizez, conștient totuși că nu am văzut acele locuri niciodată..

  1. „Martor tăcut” îmi pare podul ăla. E singurul care asistă la trecerile norilor, ale râului, ale anotimpurilor. Fără să clintească, fără să spună un cuvânt despre ce vede…

  2. Tinând cont de faptul ca este un pod peste o apa curgatoare,(sper nepoluata) :),si deoarece apa este esenta vietii,prezenta în tot ce-i viu,iar manifestarea vietii fiind atât de diversificata,viu colorata si minunata în toate starile de agregare solida,lichida,gazoasa,plasma si starile intermediare,stiind ca aceasta molecula atât de simpla,H2O este o sursa de energie nelimitata,inteligenta accesibila tuturor (gratuit) si ca prin acest element se manifesta IUBIREA ATEMPORALA a Creatorului Suprem,eu i-as da titlul de „Pod peste iubirea eterna”. 🙂
    P.S.Daca tu,ori altcineva,vei/va utiliza acest titlu pentru o carte,îmi rezerv dreptul de autor al titlului cartii ! 🙂 🙂

    1. Apa e nepoluată (cred și sper), poza este făcută după o perioadă ploioasă 🙂 Frumoasă argumentare și frumos titlu chiar i-ar sta bine pe o carte de poezii 🙂

  3. De parcă gândurile ar lua vreodată pauză. Dar și ele au, câteodată, nevoie de punți de legătură. Pe care alte gânduri trec cu viteza trenului, adică molcom 🙂

Lasă un răspuns

