interviuri cu mine · Jurnal

Mic ghid despre mine

Îmi place să mă joc pe-aici, prin blogosferă. Învârt cuvinte și răsucesc stări. Așa am reuști să prind ceva cititori de-a lungul vremii. După cum știți, uneori în joaca mea vă mai prind și pe voi – de pildă acum încă mai aștept să primesc întrebări pentru concurs! Totuşi mai e puţin până sâmbătă şi Anto a presupus că e cazul să încep să îmi fac încălzirea printr-o leapșă interesantă despre viață și drumul vieții.

Liberă prin viață ori răsfățată într-o colivie aurie?

Cât de aurie poate fi o cușcă? Cât de mare și luxoasă poate fi o vilă? Mai ales: câte pot cumpăra banii? Totul are o limită aici. Merită oare să stai mereu cu linia aia ce marchează linia în fața ta și să nu o treci din comoditate? Eu aș zice că nu, deci o să aleg varianta a) liberă prin viață.

Zi sau noapte?

O să aleg ziua, pot face mai multe lucruri și lumina îmi dă o altă stare de spirit… Totuși prefer să scriu noaptea… E o contradicție minoră aici, nu?

Cafea sau ceai?

Ambele sunt vitale pentru mine, nu mă puneți niciodată să aleg!

Numește trei ființe și trei obiecte fără de care viața e pustie.

A., mama și tata (logic) 😀 Cât despre obiecte… nu prea mă atașez de ele, dar recunosc că sunt moartă fără laptop – cum altfel să scriu pe blog (pe telefon mi se pare tare incomod), ebook reader și parfumul preferat (Boucheron Place Vendôme).

Îți place să dăruiești sau să primești?

Și-și. Îmi place senzația de căldură pe care o am atunci când fac un cadou și primesc drept răsplată un zâmbet, dar îmi place să și primesc cadouri (cui nu?).

Iubești copiii? Dar ei pe tine?

Iubesc copii și-mi place să cred  că mă înțeleg cu ei (oricum nu cred că m-am maturizat complet). Nu-i am încă pe ai mei, dar sunt sigură că sentimentul e diferit 🙂

Ieri sau mâine?

Ieri a fost… s-a dus. Mai bine mă gândesc la MÂINE.

Dai și fugi sau lupți până la capăt?

Sunt o „berbeacă” veritabilă și-am mai primit și numele de Diana. Cum să fug? Lupt până la capăt ca un soi de mini-Xena ce sunt 😀 Bine, trebuie să fiu sinceră, strategia „dai și fugi” poate fi și ea bună în situații extreme.

Carte sau film?

Câtă vreme filmul nu e bazat pe o carte, îmi plac ambele în mod egal. Dacă e vorba de o ecranizare a unei cărți prefer varianta scrisă (cu mici excepții).

Un cuvânt care te reprezintă.

Iluzie 🙂

Gata, urmează o nouă rundă de întrebări sâmbătă!

P.S.

Am sărit peste o întrebare pentru că am impresia că cineva m-a întrebat ceva similar în cadrul concursului.

4 gânduri despre „Mic ghid despre mine

Lasă un răspuns

