Jurnal

Astăzi este despre flori

a8282621d4fe30717de5fab28975b7a3

N-am mai scris de mult o filă de jurnal. Deși în ultima vreme parcă n-am făcut ceva special, simt nevoia să aduc puțin din banalul meu cotidian aici – pe străduță. Până la urmă și din asta se nasc poezii.

Ziua de azi este despre flori, bucurii și speranțe. Până și soarele e prezent la apel, lucru ce mă bucură tare mult după zilele mohorâte de săptămâna trecută.

În suflet și-n casă totul e zen (cel puțin după umila mea părere)! Zici c-am adoptat vreun stil din asta de viață feng-shui, hygge (sau ce-or fi că nu prea mă pricep). Sincer, mi-ar plăcea… dar nu cred că sunt într-atât de organizată. Mie-mi place dezordinea mea ordonată (bine că nu citește mama asta).

 Citesc zilele astea ultimul volum al seriei Alina Marinescu, dar mă abțin să vă dau prea multe detalii, voi face un articol curând.

Ascult niște păsărele ciripind. Primăvara chiar a venit! Îmi vine să țopăi de bucurie când văd că-n jurul meu totul e atât de frumos.

Un lucru care-mi place – să fiu doar eu și-o cană de ceai, să mă gândesc la tot ce am reușit și la tot ce mai vreau să realizez.

Mă gândesc la multe lucruri. Mi-ar plăcea să fac niște cursuri care să mă ajute în cariera pe care mi-am ales-o, poate încă un master… Însă mi-ar plăcea să particip și la un atelier de creative writing sau ceva de genul, dare în zona mea nu sunt și, deși stau relativ aproape de București, nu aș putea face naveta… ar fi cam complicat. Ah, v-am spus că vreau să fac și școala de șoferi?

Cam multe planuri? Da, dar am învățat că întotdeauna e bine să îți dorești mai mult și să muncești pentru asta.

Îmi doresc ca primăvara asta să fie cea mai frumoasă, mai înflorată, mai veselă, mai… cea mai cea!

Voi ce mai faceți, dragilor? Cum vă e Duminica Floriilor?

P.S.

La mulți ani sărbătoriților!

17 gânduri despre „Astăzi este despre flori

  1. Ești sigură ca nu citeste maică -ta? 😀 zic si eu… ziua mea de astazi 😮 fost asa colorată pe cum mi-aș fi dorit, dar nu mă plâng. M-aș bucura sa duci la bun sfârsit tot ce ti-ai propus ( nu am niciun dubiu ca nu ai putea, oricum) 😉

  2. Diana, draga mea, m-ai băgat in ceață. Iartă-mă, dar nu pricep. Daca imi amintesc eu bine (am unele dubii uneori) ziceai ceva de ziua ta in Miercurea Mare. Azi e marți si fb arata ca e ziua ta. Nu stiu daca ma fac de ras dar e sau nu azi? :)))) că dacă e, să îți urez si eu sa fii fericită, să trăiești în jurul cuvintelor frumoase, sa fii iubita si sa iubesti, ca meriti pe deplin 🙂
    Iartă-mi confuzia 😀

    1. Am zis că m-am născut în Miercurea Mare… adică miercuri era în 90 :)) Mulțumesc pentru urări, draga mea :* :* :* P.S. Nu știu de ce nu te mai aveam pe facebook 😦

Lasă un răspuns

