Gânduri scrise · Jurnal

Capitolul 27

Uitându-mă în urmă realizez că nu știu ce a fost în capul meu când  am făcut unele lucruri. Însă dacă am învățat ceva în acești 27 de ani e că nu greșelile te definesc. Un om e mai mult decât suma alegerilor sale proaste, nici cele bune nu-s de ajuns. Un om, o femeie îndeosebi, e suprafața totală a dârelor  (a.k.a învățături) lăsate de de aceste alegeri în sufletul și conștiința sa.

Pe măsură ce suprafața crește, devii mai înțelept, mai pregătit, mai împăcat cu tine și cu cei din jur. Dar nici măcar asta nu-ți garantează perfecțiunea…

Eu, cel puțin, sunt sigură că voi mai face greșeli. Voi mai suferi. Mă voi mai ridica și, la fel ca-n alte dăți,  voi reclădi totul. Nu e altă cale! Dacă mi-ar fi spus asta cineva mai de mult, ce simplu ar fi fost! Dar nu! A trebuit să-mi cos inima de câteva ori, să-mi lipesc sufletul, să-mi înghit lacrimile amestecate cu rimel…

Poate ăsta-i și farmecul vieții, nu? Cum ar fi să ajungi într-un moment al vieții tale și să știi că după va fi doar … perfecțiune? Utopie? Plictiseală?

Eu clar nu vreau asta! Vreau ca următorii ani să fie cel puțin la fel de palpitant ca ăștia 27!

6 gânduri despre „Capitolul 27

  1. Eu îţi doresc ca următorii să fie măcar încă o dată de frumoşi ca ăştia. Şi când vin greşelile, să te ridici repede şi să mergi mai departe cu tolba plină de poveşti frumoase! 😉
    Să fie la mulţi ani cât mai frumoşi!

  2. La mulți ani și… rămâi exact așa cum ești. Pentru că asta ești tu. Te definește. Te iubim pentru ceea ce ești. Greșeli? Sigur că vor mai fi. Cu sau fără voie, că așa e viața. Colorată.
    La mulți ani frumoși ca tine!

  3. Sa ai o ascensiune placuta,usoara,fericita,pe calea vietii,progresiv-evolutiva prin valorile autentice ale cuvintelor (vesminte sufletesti) împodobite cu iubire aitentica, spre desavârsirea absoluta,atemporala…

Lasă un răspuns

