Poeziile mele

Mi-e dor de mine

231f86b66edb51cb1fddb5544c7b61c4Mi-e dor,
Vezi tu,
De la o vreme
Parcă am sufletul fad
La fel ca o ciorbă lungă și nesărată
Și unde mai pui că bolul atârnă de-un cui
Deasupra unei prăpăstii de griji cotidiene și facturi…

Mi-e dor,
Vezi tu,
Aș vrea să-mi parfumez diminețile
Cu aer marin
Și să le colorez cu raze de soare
Și cu tușe din verdele ochilor tăi…
Dar toți mă cheamă
Și m-aruncă
În vâlvătaia de griji și probleme urbane.
Doar tu mai vii cu pace
și cu flori roșii…

6 gânduri despre „Mi-e dor de mine

  1. Doar EL…Hristos,ne-aduce liniste si pace,
    Cuvântul Lui curat e viu,puternic,lucrator.
    Cei ce-L primesc,miracole pot face,
    Vor transforma „tarâna”,în trup nemuritor !

    Sarbatori pascale,ideale si… reale ! 🙂

Lasă un răspuns

