La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Fata din tablou, fata din revistă (Noi 2)

sursa: Pinterest
  • Honey, stai deaptă că altfel nu  pot să-ți fixez chestia asta pe cap. Xandra, închei-o o dată la rochie, că mă miști.

Offf, forfota asta… ce m-aș face fără ea?! Închid ochii și încerc să-i ignor pe Patrick care se crizează, ca de obicei, și pe Xandra care-l înjură în portugheză. 1… 2… 3… în curând o să apară și Romario și o să explodeze și el că nu sunt gata pentru shooting. 4… 5….

Zdrang! Exact la fix, eram sigură!

  • Cum nu e gata??? Haideți o dată, pierdem răsăritul și pozele care trebuiesc numai în lumina asta ies bune. Hai, fuguța!

Cei doi se mobilizează ca prin magie și în două minute deja pășesc pe nisipul încă ne încălzit de soare. Primul răsărit al verii. Mă așez pe nisip după indicațiile lui Romario. Din spate simt cum vine o briză și aud foșnetul valurilor.

  • Hai frumusețe, dă-mi un zâmbet! Așa! Ți-am spus că te ador?

Și, uite așa s-a mai dus o zi din viața mea. Noua mea viață pe care-o ador, deși uneori e obositoare. Atâtea zboruri. Orașe noi. Descoperiri. Prezentări de modă. Pantofi ciudați în care trebuie să mergi. Haine de neînțeles pentru unii. Obișnuitele răutăți din culise. Oamenii interesanți gen Patrick și Xandra pe care-i cunoști. Iubesc viața asta.

Mi-am turnat niște vin roșu vechi și am început să mă uit prin pozele din dimineața asta.  Câteva din ele sunt foarte bune.

Ding

Subiect: Fashion Week

De la: alessia@fashionhouse.es

Către: sm@models.es

Draga mea,

O să-mi prezint colecția Paris Fashion Week! Da, ai citit bine! Nu mai știu ce să zic, plutesc pe un norișor și sunt cam incorentă! Ne auzim mâine, da??? Nu pot ține prezentarea asta fără cel mai bun model al meu!

Love,

A

Paris? Brusc prin fața mea a început să se deruleze filmul vieții mele anterioare. Plimbări pe străduțe întortocheate, clădiri încărcate de povești, Sena… Montmartre, Pantheonul, turlele de la Sacre Coeur, acuarele… Ridic privirea. Pe perete mi-am pus un canavas, o reproducere a unui tablou pictat de el… un tablou în care apar eu – cea dinainte.

Am ales să fug de tot ce urma pentru că, spre deosebire de celelalte fete, pe mine iubirea mă sperie. Am văzut cum ea se transformă în violență… așa că am preferat să rămân decât cu amintirea zilelor frumoase din studio-ul încărcat cu miros de vopseluri. Am ales o viață nouă… sau ea m-a ales pe mine. Și totuși, mă încearcă melancolia… e normal, sunt om.

E timpul să revin la Paris…

Ah, ma vie… tu est très difficile, mais je t′adore! 

P.S.

Episodul 1 aici

2 gânduri despre „Fata din tablou, fata din revistă (Noi 2)

Lasă un răspuns

