Gânduri scrise · Jurnal

Cheltuieli…

E duminică. Încerc să ignor faptul că picioarele încă mă dor după petrecerea de aseară și mai ales încerc să nu mă gândesc la ziua de mâine. Prin urmare, încerc să-mi umplu timpul cu tot felul de lucruri care-mi plac, tocmai de aceea am venit aici. Dacă și la voi e cum e la mine, probabil sunteți prin parcuri la ora asta – și nu vă învinovățesc și eu am fost mai devreme. Parcă-parcă ziua de azi încearcă să ne promită încetarea ploilor, dar am mai văzut faza asta deja, din păcate… ups – fix după ce am scris asta am auzit un tunet… Era prea frumos să fie adevărat.

Săptămâna trecută am primit o leapșă drăguță de la Anto și mi-am zis să o păstrez special pentru o zi ca asta, în care mintea îmi e prea leneșă pentru a scrie ceva, dar parcă nici nu aș sta locului. Așa că, nu vă mai lungesc mult cu vorba și vă invit să descoperiți câteva chestii despre cheltuielile mele – asta va fi interesant, sau nu… vom vedea!

Săptămâna trecută am cheltuit cel mai mult pe… ebooks! Contrar părerii unora, ebooks-urile sunt diferite de pdf-urile pe care le descarci gratuit și ilegal de cele mai multe ori. Pentru un ebook plătești exact cum ai cumpăra o carte normală, doar că uneori e ceva mai ieftin decât o carte în format clasic. În plus,  un ebook mai are și alte avantaje despre care am mai scris pe blog.

Dacă aș câștiga mâine 10000 de euro aș… mai bine i-aș pune la bancă, economisesc pentru a-mi lua o casă, deci în mod clar nu fac nicio risipă.

Rețeta mea preferată dintre cele ieftine este… salamul de biscuiți! Și nu e doar e ieftin e și ușor de făcut și are și gustul ăla al copilăriei. Ce poate fi mai simplu? Mărunțim biscuiții. Punem pe foc laptele cu untul și, după topirea untului adăugăm zahărul, apoi cacaoa, urmată de stafide și esență. Apoi punem amestecul peste biscuiți, adăugăm și rahat și nucă. După ce se mai răcește întindem compoziția peste o folie alimentară (peste ea putem presăra și nucă de cocos), rulăm și dăm la rece – dacă aveți răbdare, eu uneori sar peste asta și mănânc prăjitura drept un soi de salată de biscuiți 😀 . Nu mă întrebați de cantități, eu fac din ochi.

Distracția mea preferată care nu implică cheltuieli este… cititul, evident! O carte bună e cel mai bun mod de relaxare și pe locul doi este o plimbare în parc!

Voi considera săptămâna aceasta un succes pentru blogul meu dacă… voi reuși să scriu tot ce mi-am propus.

Dacă ar fi să fac o cheltuiala mare și nu neapărat necesară, aș… călători în jurul lumii. Sunt multe de văzut și experimentat, deci consider că efortul financiar ar merita, dar mai am câteva realizări ceva mai importante de bifat până să îmi permit să fac așa ceva, deci…

Când eram copil visam să fiu… după cum am mai spus, domnișoară! Tocurile alea roșii ale mamei erau IREZISTIBILE!

Acum… vreau să fiu copil. Când ești adult ai prea multe pe cap.

Dintre mere și pere, îmi plac… merele, clar. Dar mai mult îmi plac gutuile și pepenele roșu!

Dintre ghiocei și zambile îmi plac… zambilele, ador parfumul lor, culorile, totul!

Banii reprezintă pentru mine… mijlocul prin care îmi pot achiziționa lucrurile dorite sau necesare. Un soi de rău necesar în societatea zilelor noastre, totul e să nu-ți pierzi capul și să te lași condus de ei.

Leapșa merge mai departe la… toți cei care își doresc! E chiar distractivă!

13 gânduri despre „Cheltuieli…

  1. Nu credeam că poate fi atât de interesant să citeşti ceva despre cheltuieli. Frumos ai scris!
    Dacă nu ziceai de salamul ăla şi nu-mi făceai poftă, te lăudam şi mai tare 😀

    1. Nu am spus că e gratis, poate trebuia să modific și să spun că nu implică mari cheltuieli pentru că o carte e mai ieftină decât o vacanță. Sau, o poți împrumuta de la bibliotecă dacă nu ai bani.

      1. Am inteles ce-ai vrur sa spui, dar n-am rezista sa nu-mi spun si eu offf-ul: nici nu-mi vine sa mai intru ntr-o librarie, reala sau virtuala, de groaza ca iar fac gaura in buzunar :)))). Iar despre biblioteca noastra…. nu mai zic nimic.

        1. Te inteleg perfect!!! Nu vrei sa stii cat am dat eu pe ebook-uri… ma consolez doar ca am luat mai multe carti electronice decat numarul de carti in format clasic as fi putut sa imi achizitionez cu aceiasi bani.

Lasă un răspuns

