Gânduri scrise

Mon âme habite à Paris

Sursa foto: Pinterest

Miercurea asta aveam ca temă o poză cât mai matinală, dar eu dimineața nu prea funcționez la parametri normali – așa că am ales o poză cu o dimineață mai pe sufletul meu.

V-am mai spus că m-am îndrăgostit iremediabil de Paris? Pur și simplu mi se pare că sufletul meu aparținea acelui loc, plin de clădiri și monumente mult mai frumoase decât în poze, cu parcuri și alei și poduri pline de povești, cu descoperiri la fiecare colț… cu cochetăria aceea tipic pariziană.

Voi nu v-ați îndrăgostit vreodată de vreun oraș?  Cum ar arăta o dimineață pe placul sufletului vostru?

P.S.

Mai multe variații pe tema „poze matinale” găsiți, evident, la Călin.

P.P.S

Și-o dedicație pentru voi:

19 gânduri despre „Mon âme habite à Paris

  1. Dap, de Londra… :))
    Culmea este ca eram indragostita de Paris si mi-a trecut dupa ce am prins un rasarit de soare fix in Paris, intr-o sambata. probabil ca mizeria si praful si apoi oboseala si-au spus cuvantul :)).
    Amandoua intamplarile sunt legate de aceeasi excursie cu scoala.

    ps: as vrea insa sa vad un rasarit in Japonia!

    Happy WW!!

  2. Şi eu vreau la Paris!! Poza e tare frumoasă dar şi eu stau prost cu dimineţile chiar dacă mă trezesc de nevoie tare de dimineaţă. Dar nici gând să fiu în stare de pozat.

  3. Excelent cadru, excelent!
    Mă gândesc că tema asta e, intr-un fel, mai autoportret decât tema autoportret :). Vedem cine sunt matinalii, cine aceia cărora le priește să stea mai mult în pat dimineața 🙂
    Happy WW!

    1. Oh, da… eu mă trezesc pe la 6, dar de luni până vineri îmi canalizez resursele pentru a-mi trezi franțuzoaica interioară, am nevoie de ea timp de minim 8 ore pe zi…

  4. Eu iubesc Parisul din carti si impresii, dar Bucurestiul pentru ca am stat in el si m-a cucerit. As vrea sa privesc rasaritul de undeva de sus, sa vad cum cucereste soaarele fiecare colt al marelui oras.

  5. N-am ajuns la Paris, insa daca e sa mentionez un oras european de care m-am indragostit, exceptand orasele romanesti, este Praga.

Lasă un răspuns

