Gânduri scrise

Feedback

Ei, dragilor, nu puteam lăsa ziua de vineri să treacă fără a vă adresa o întrebare… de fapt mai multe de data asta. Mi-ar plăcea să primesc opiniile voastre în legătură cu ceea ce scriu și, dacă doriți, puteți să vă exprimați o opinie mai elaborată printr-un comentariu la această postare.

Eh… și, cum am zis și mai sus, sunt deschisă și la alte sugestii, reclamații, etc. Primesc cu drag de toate, mai ales cadouri 😀

P.S.

O seară frumoasă!

23 de gânduri despre „Feedback

    1. Și mie îmi place origami, e o artă originală, însă acesta nu este un blog de tutoriale. Este un blog literar și cam atât… însă dacă vom avea o temă legată de hârtie sau de origami în cadrul provocării Miercurea fără cuvinte, cu siguranță voi posta ceva poze interesante.

  1. Imi place cum scrii. Se vede ca ai talent. Eu te tot bat la cap sa publici 😛
    Legat de articole…stii prea bine ca, de cate ori am timp de stat pe net, intru la tine pe blog ca sa vad ce recomanzi 😉

  2. Îmi place mult cum scrii, intru cu drag pe străduța ta cu povești, cu recomandări de cărți și lucruri interesante și frumoase. De multe cărți n-aș fi aflat probabil prea curând, de exemplu colecția Little Black și multe altele 🙂

  3. Tu mă faci să vreau să scriu mai mult și mai bine, să mă preocup mai mult de blogul meu, deci nu prea am ce reclamații să fac. Iubesc străduța ta, de câte ori hoinăresc pe aici găsesc câte ceva interesant. 🙂

  4. Imi plac articolele si recomandarile tale, precum si modul in care le expui. La povesti nu am votat, fiindca eu, in general, nu citesc povestioare pe bloguri decat arareori, din cauza timpului (sunt doar vreo 2 exceptii), in plus am descoperit acest blog relativ recent. Cat despre articole, mi-ar placea poate ceva mai mult din zona arta/ fashion/ sport. Felicitari pentru activitate, imi place stilul tau!

Lasă un răspuns

