Gânduri scrise

Din mâinile mele

sursa: Pinterest

Din mâinile mele
izbucnesc lumi
și stele
și cântece de iele.
Galaxii întregi
de cuvinte
mi se preschimbă-n
html-uri
ce nu mai poți să le dezlegi.

Cu mâinile mele
îți scriu
caleidoscopic
cum te iubesc
moi, non plus
cum e și cântecul,
doar că mai epic,
cu subiect și predicat
cu tu și eu și noi
și toate verbele
conjugate doar la
prezent și viitor
cu mâna ta dreaptă
încleștând
mâna mea stângă
căci dreapta
e prea ocupată
să-ți scrie
ode-n versuri albe
ce devin ale ielelor cântece
și-apoi nasc stele
și lumi
și galaxii întregi
de cuvinte.

7 gânduri despre „Din mâinile mele

  1. Ai mâini creatoare
    de lumi ideale
    si vise astrale
    ce par chiar… reale.
    Gândul creaza cuvinte
    forme,figuri infinite,
    perceptii subtile înalte
    scoase-n lumina din noapte.
    Care-i secretul vietii,
    ce-i Adevar absolut ?
    Cine-a creat Universul
    si ce a fost la început ?
    „La început era Cuvântul…”
    ce a descins si S-a-ntrupat
    S-a raspândit pe tot pamântul,
    cei ce au crezut si cred în EL
    sunt fii si fiice de Împarat !
    Traiesc iubind cu-adevarat
    dincolo de perceptii moarte,
    cu inima si cuget luminat,
    etern,ELIBERATI de moarte !

Lasă un răspuns

