Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă

Dacă nu aș scrie

daca nu as scrie
Sursa foto: elitedaily.com

Dacă nu aș scrie – așa cum pot eu: bine, rău, așa și așa spre super (cum mi-a răspuns cineva la un sondaj), mult, puțin, des, rar – aș înnebuni. Talentată sau nu, am devenit dependentă de cuvinte, ceea ce nu-i de mirare având în vedere c-am cerneală în vene.

Dacă nu aș scrie, aș avea izbucniri violente în interior, căci n-aș avea cum să eliberez din mine atâtea gânduri, idei, trăiri. Mintea mea ar lua-o razna de la atâtea talazuri de cuvinte ce s-ar naște în ea. Nimic nu se compară, și-am mai spus, cu momentul în care-mi eliberez fantasmele prin cuvinte sau cu atunci când vorbesc cu voi – călători ai universului blogosferic care-mi pătrundeți în colțișorul meu de galaxie.

Dacă nu aș scrie, aici, pe blog, probabil c-ar trebui să inventez eu tot ce-a ajuns să-nsemne asta… tot prin cuvinte, ce-i drept în alt limbaj mai încorsetat de norme și simboluri. Însă altfel nu cred c-aș fi supraviețuit… fără textele mele extraordinare sau banale, fără voi… fără tot ce înseamnă străduța mea virtuală!

8 gânduri despre „Dacă nu aș scrie

  1. Uite ca intrebarea de la mine a facut un articol frumos, sunt convinsa ca nu poti trai frumos fara scris, asa ca, nu-l lasa sa plece niciodata.

Lasă un răspuns

