Gânduri scrise

Dor de copilărie

Illusion's Street

Girl-Fashion11Mi-e dor de copilărie. Mi-e dor să visez că am anii pe care-i am acum în timp ce probez pantofii roșii și cu toc al mamei (am și eu niște pantofi așa, dar nu au farmecul ăla). Mi-e dor s-o mai întreb pe „tuși” dacă nu mai are niște „maichiaşuri” și pentru mine (eram cochetă de mică, deși nu foloseam niciodată „machiaşurile” pe mine, ci pe păpuși – trebuia doar să mă laud că am așa ceva…). Mi-e dor să ies afară, să mă joc până când încep să cânte greierii sau chiar mai mult. Mi-e dor să râd cu pofta aia nebună. Mi-e dor de păpușile mele. Mi-e dor de prieteni pe care i-am avut atunci și nu-i mai am acum. Mi-e dor să ne jucăm de-a Sailor Moon și, eventual, să ne și certăm care e care. Mi-e dor de-atâtea obiecte care însemnau atât de mult pe-atunci, gen…

Vezi articol original 175 de cuvinte mai mult

5 gânduri despre „Dor de copilărie

  1. Si la min suna uzina la ora 15 si noaptea, dar la 23. 🙂 suc la plic beam si eu, adica prafuri d.alea de le puneam in sifon 🙂 offff…. mama n.a avut pantofi roșii, dar țin minte cum ma incaltam cu pantofii albi, pe care i.a purtat mireasă si tropaneam prin curte ca sa se auda că am tocuri :)) Câte papusi am tuns…. of of :))) ce dor mi.e, Diană dragă, mi-e așa de dor…

Lasă un răspuns

