Femei (serie de povești) · La feminin · La plimbare pe străduţă

Leila (short story)

  • Da, iubito, nu uit să cumpăr lapte. Scuze, mă grăbesc să ajung la o întâlnire importantă. Te pup.

Virează spre stânga și simt cum corpul meu se unduiește o dată cu mașina. Continui să tac până ce el va închide telefonul. Mai e puțin și eu voi fi centru universului său, ea va fi doar o amintire care-l așteaptă acasă cu tocăniță. Eu îi sunt pasiunea, libertatea, dorința… tot ceea ce ea a uitat să fie. Schimbă viteza și-apoi îmi pune mâna  pe picior periculos de sus.  Zâmbetul meu, pașii mei, trupul meu și gândurile mele – toate i se supun lui în toate felurile în care ea a uitat. Bărbații nu adoră doar răsfățurile culinare, iar la finalul unei zile nu ar refuza să-și șifoneze hainele la finalul programului de lucru. Le place să fie provocați, întărâtați și răsfățați. Le plac aventurile și-adrenalina, apreciază femeile îngrijite și vioaie.

Și totuși… de ce după câteva ore eu devin doar un secret incomod? Ce e ironic e că ei i  se pare că a trecut pe locul doi, dar eu atunci pe ce loc sunt? Ce vor bărbații de fapt?

  • Hei, unde te gândești? Mă întreabă el cu-n zâmbet iscoditor. Nici n-am observat că am ajuns la hotel.

leila

10 gânduri despre „Leila (short story)

  1. Femeile ‘inteligente’ au fost,sunt si vor fi mereu duplicitare,iar barbatii ‘inteligenti’,într-o permanenta cautare a femeii ideale inexistenta pe Terra.
    Un cerc vicios,întunecos,în care sistemul actual bazat pe iubirea aparentelor ce frapeaza simturile,pierde valorile iubirii neconditionate,unice,eterne,profunde,autentice,care implica trup,suflet si spirit,ducând la o degradare morala totala a speciei homo sapiens sapiens,iubirea devenind o marfa cumparata si comercializata de omul înselat de perceptii aparente,materialist, lacom,oportunist, lipsit de orice valori autentice ale nobletei elevate conferite de catre Tatal Creator.

Lasă un răspuns

