Jurnal

Lazy Day (Jurnal)

lazy

Săptămâna asta a trecut ca vântul și ca gândul. Uneori mă gândesc unde se duc întâmplările mărunte pe care nu ni le mai amintim apoi, oare rămân și ele stocate undeva, în cache-ul memoriei noastre? Alt gând care mi-a tot venit săptămâna asta în minte în timp ce mă luptam cu niște tabele pivot și niște grafice e ăsta: de ce atunci când devii om mare, timpul parcă ți se scurtează?

Da, am gândit destul de profund săptămâna asta. Să mi se tragă, oare, de la excel-uri sau de la powerpoint-uri? Poate de la conferințele skype interminabile și de la je vous remercie par avance. Dar azi e sâmbătă… n-are rost să mă gândesc la d-astea. Afară e cald, dar nu sufocant și un vânticel plăcut mi se strecoară pe geam.

 Mon mec à moi, il me parle d’aventures – și nu scriu asta doar pentru că ascult în momentul ăsta piesa Patriciei Kaas, ci pentru că deja visăm la concediu… Dar până atunci, cel puțin eu, profit de ziua asta de sâmbătă în cel mai plăcut mod posibil. Cred că următorul cântec pe care-l voi asculta va fi Lazy Song – Bruno Mars. Ce frumos e când ai echilibru în suflet, chiar dacă ai pe cap n-șpe mii de chestii de făcut. O zi mă pot autopăsui și eu, hai două…

Bine, nu pot renunța la scrisul pe blog. Se pare c-am ieșit de ceva timp din pasa aia în care nu mai aveam idei atât de multe. Am idei suficiente pentru a crea și mobila, aici – pe străduță, cel puțin o vilă în genul celei pe care o vinde Selena Gomez. Ba chiar am și alte idei… cei care-mi urmăresc pagina de facebook știu deja la ce mă gândesc, dar o să vă întreb și pe voi: dacă aș publica o carte doar în format digital ați citi-o? Motive aș avea multe pentru a face asta: nu știu cât de pregătită sunt să înfrunt un public sau să-mi știu scrierile citite de unele rude, apoi ar fi costurile și… în format digital mă puteți căra pe oriunde. Bine, poate o să mai dezvolt motivele astea pe viitor, dar până atunci aș vrea doar să știu părerile voastre… momentan asta  e doar o idee sub formă de grafitti pe un perete de facebook și-o însemnare în jurnalul meu virtual.

Am învățat mai multe. Unul din lucruri ar fi că nu sunt gata să-mi dezvălui scrisul anumitor persoane.

Al doilea e că weekendurile sunt doar pentru relaxare… excesul de muncă dăunează grav sănătății! (Așa că după ce o să termin articolul ăsta o să mă apuc de citit Adevărul și alte minciuni – o carte de la care nu aveam mari așteptări, dar care îmi place foarte mult).

Îmi doresc – mai mult timp liber, voi nu?

Dar chiar, voi ce mai faceți, cum mai sunteți?

P.S.

Sper că nu v-am amețit cu fila asta de jurnal despre prea multe lucruri…

P.P.S

Hai, Simo!

24 de gânduri despre „Lazy Day (Jurnal)

  1. Eu am o stare ciudată: am chef să fac multe si nimic în același timp.
    Mi-am propus in mare să citesc Toria, să fac ceva treburi casnice si sa mă odihnesc. Nu știu la sfârșitul zilei cum va fi…
    Ar fi interesantă ideea cu cartea, deși nu prea îmi place sa citesc in format digital…

  2. Dupa cum am spus si pe fb, da, te.as citi. Te inteleg perfect cu nevrutul ca rudele sa citeasca. Tocmai din cauza asta, nu stiu daca ai observat, dar pe profilul meu nu am nimic legat de blog 🙂 nu cred ca voi trece niciodata peste rusinea asta :))

    1. Nu e o rusine sa ai blog, dar inteleg la ce te referi, e un soi de timizenie, as zice. Eu nu as vrea ca parintii sa citeasca ce scriu, nu stiu cat ar intelege.

        1. Te inteleg perfect, draga mea :* eu, cu timpul, am reusit sa mai trec peste … sentimentul asta si chiar am primit aprecieri 🙂 dar mai am cateva bariere de trecut…

  3. La mine dintre cunoscuți, doar prietena mea cea mai bună știe că am blog :)) Nici eu nu sunt pregătită pentru asta și nu știu dacă o să le spun vreodată 😀
    Nu citesc cărți în format digital, dar te-aș citi cu siguranță. Mult succes dacă te hotărăști!

    1. La mine mai stiu din cunoscuti, unii au fost chiar placut surprinsi…dar nu stiu daca m-as simti ok sa imi citeasca parintii romanul sau blogul. Multumesc pentru sustinere.

      1. Personal consider cartile tiparite mult mai sigure si reale.Tot ce este format electronic este ca un vis efemer,iluzoriu, care poate într-o disparea într-o clipa printr-o apasare de buton a celor ce controleaza acest sistem înselator de care lumea a devenit dependenta,si prin care se încearca o manipulare în masa insesizabila a constiintelor si perceptiilor aparente .
        Je te souhaite un bon week end…

  4. Oooo,te felicit pentru initiativa si cu siguranta te voi sustine in tot demersul asta(in cazul in care ai sa te apuci de o carte)pentru ca de cand ti-am descoperit blog ul am simtit asa un val de bucurie si stare de bine.Imi umpli sufletul de bucurie prin cuvintele tale alese cu grija si extrem de ordonate.Simt exact ceea ce vrei sa transmiti atunci cand iti citesc articolele.Sa ai o seara frumoasa!🤗

    1. Mulțumesc (proiectul este în lucru de ceva timp, am chiar și câteva schițe pe blog… și când spun schițe chiar mă refer la asta căci nu sunt nici măcar corectate, dacă ești interesată poți citi articolele mai vechi din categoria Astrid de pe blog 🙂 )

Lasă un răspuns

