La plimbare pe străduţă · Recomandări

Bloguri cu „de toate”

sursa: takeaim.nu

E duminică. Lâncezeala mea se prelungește parcă la infinit, dar mâine-i luni… Oare dacă-mi dau toate ceasurile înapoi, voi reuși să-l păcălesc pe nenea Timp să-mi mai dea puțină sâmbătă? Chiar aș avea mare nevoie de-așa ceva… pentru scris și citit de cărți și bloguri faine… Dar e trecut de jumătatea zilei de duminică deja așa că încerc să profit de timpul pe care-l am la maxim, de exemplu după-amiaza o să mi-o petrec citind bloguri.

Dacă și voi vreți să nu faceți nimic altceva în după-amiaza asta, ci doar să citiți lucruri interesante am pregătit pentru voi o listă de bloguri cu „de toate”… La ce mă refer când spun asta? O să vedeți în cele ce urmează! (Oh, da, ordinea este aleatorie!)

Călătorul prin viață are un blog plin de povești interesante, lucruri d’ale sufletului, plăceri nevinovate, cărți, întâmplări, fotografii și… câte și mai câte. E un colțisor de blogosferă plin de căldură și frumusețe pe care-l vizitez de fiecare dată cu drag.

Alina are un curcubeu. Nu-i chiar ROGVAIV,  cum probabil v-ați aștepta, căci e format din poezii, povești, stări și muzică frumoasă. Din cauza asta eu îl văd precum o explozie de viață – un soi de curcubeu din mai multe nuanțe de verde (care se întâmplă să fie și culoarea mea preferată).

Până acum v-am vorbit despre două bloguri pentru suflet, acum o să vă vorbesc despre unul pentru suflet și minte. Evident, este vorba despre blogul lui Judy – un soi de creuzet al artelor. Verbs Describe Us e unul din blogurile mele preferate pentru că ne arată constant că în țara asta se mai întâmplă și lucruri frumoase!

Un blog care mă binedispune mereu când îi trec pragul este blogul Cristinei LincuFie că ne împărtășește din vasta ei experiență ca mamă de trei băieți, ne scrie povești sau poezii sau ne spune vreo chestie interesantă, Cristina ne prinde de parcă-ar avea vreun magnet pentru cititori. (P.S. De curând și-a lansat și o carte).

Un blog cu informații din foarte multe domenii și foarte bine scris este cel al lui InfraSun. De la desene în creion și lucruri amuzante – până la cronici și observații serioase, pe blogul ăsta găsim de toate. Mi-ar fi plăcut să-l fi descoperit mai devreme, dar știți cum se spune: niciodată nu-i prea târziu.

Revenim la bloguri de povestitori, căci nu pot să-l uit pe Petru care, printre articole despre tot felul de minunății, mai scoate câte-o poveste precum ai scoate o perlă dintr-o scoică.

Și, evident, trebuie să vă recomand și un blog de lifestyle, dar unul bun! Este vorba despre blogul Dianei F. Cosmin – Fine Society. Pe autoare am descoperit-o mai întâi prin intermediul cărții ei, Poveștile unei inimi, o carte pe care orice fată ar trebui să o citească pe la vreo 20 de ani. Apoi am început s-o urmăresc peste tot… în social media. Pe blogul ei întâlnim oameni faini, aflăm despre evenimente și locuri de vizitat + multe altele. Îmi place foarte mult stilul Dianei și felul în care blogul ei mă face să visez că voi ajunge și eu prin locurile alea, că voi cunoaște oamenii aceia…

Voi ce bloguri ați recomanda?

14 gânduri despre „Bloguri cu „de toate”

  1. Multumesc tare mult pentru apreciere. Fac eu ceva bine inseamna, daca am bucuria sa vad ca mi-ai remarcat blogul.
    Sa stii ca sentimentul este reciproc (si nu o spun din complezenta).

Lasă un răspuns

