Poeziile mele

Venețiană

 

Sclipiri de murano-mi reflectă
vise despre oameni cu mască
trecând pe sub privirile
lui San Marco –
între ei și tu
cu buzele tale
de gelato cu gust de caramel sărat…
te urmăresc neîncetat
de parcă-aș fi un inchizitor,
iar tu vreun vinovat
de-o erezie despre iubire…
și-ocolesc prin străduțe înguste
pentru a-ți tăia calea
și-n ochii tăi senini
zăresc adevăruri
și-unduiri turcoaz
leagănă gondole
precum șolduri de curtezană
încleștate-n corsete…
amuțesc de-atâta frumusețe,
de-atâta liniște
de-atâta bucurie,
iar tu…
tu-mi spui
pentru prima dată pe nume:
Serenissima.*


* Serenissima: denumire a Republicii Venețiene

P.S.

Mulțumesc, Dan pentru poză… sper că ale mele cuvinte se ridică la frumusețea ei!

 

11 gânduri despre „Venețiană

  1. Prin unduiri de versuri
    Imi place sa plutesc,
    Chiar daca in adancuri
    Risc sa ma prabusesc!

    Cum sa-nteleaga cuvinte
    Un incremenitor de timp?!
    Imi par doar scantei sfinte,
    Cazute din Olimp!

Lasă un răspuns

