Back to Black · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Aysun (Back to black 1)

5c1a865498c1b845a6f9e856307daa74

Știam că așa va fi. Am văzut răceala în privirea lui încă din prima dimineață pe care-am petrecut-o în Paris, dar eu am preferat să ignor bazaconiile în care ar crede mai degrabă bunică-mea, și-am ieșit pe balcon să mă hrănesc cu aerul de-un boem fremătând al acelui oraș. Aveam tot, cu excepția timpului său complet, dar nu aveam de ce să mă plâng: 70% din el era al meu.

Telefonul i-a sunat din nou, dar nu am băgat în seamă. Ea îl suna mereu, el o mințea și se întorcea la mine. De cum a răspuns m-am răsucit spre stradă pentru că sigur acolo se petrecea ceva mai interesant. După câteva minute de privit mașinile și trecătorii mișunând, am simțit cum mâna lui puternică mă trage înspre cameră.

M-a izbit de pieptul lui de parcă aș fi fost un val și el o stâncă. Mi-a ridicat fața și-am privit fix în ochii lui abisal de negri. Și-a coborât un pic fața și mi-a mușcat buza inferioară cu jind apoi m-a strâns și mai tare în brațe până ce ne-am contopit bătăile inimii.

  • Ce-mi faci Aysun?  De ce sunt dependent de tine? De ce în orice colț al lumii aș zbura nu pot fuge de tine? Tu nu știi că mă îndepărtezi de familia mea?

În clipa aia am realizat că mă mințeam doar. Îmi păsa că restul de 30% din timp și-l petrecea cu alta și copii pe care îi au. Mă durea că noi nu vom fi niciodată mai mult decât ce suntem, dar îmi purtam în continuare armura de femme fatale căreia nu-i trebuie iubire. Și totuși, el s-a îndepărtat de familia lui, eu nu i-am cerut niciodată nimic decât puțin timp… dar pentru el am plătit cu sufletul.

Am început să am din nou senzația aia de despărțire.

8 gânduri despre „Aysun (Back to black 1)

  1. O succinta si scurta secventa ,care scoate în evidenta slabiciunile si vulnerabilitatea omului nemetamorfozat,pus face à face cu sentimentul iubirii aparente,a tentatiilor,dorintelor,perceptiilor si instinctelor primare,capabil sa-si piarda eternitatea pentru o clipa de fericire. 🙂
    O noapte faina !

      1. Toti cei sanatosi la „cap” si trup,fara exceptie ,trec la un moment dat prin aceasta stare euforica,de atâtea ori incontrolabila însa esential este sa nu devina o obsesie,mai cu seama în cupluri,care ar avea consecinte tragice.
        Dealtfel sistemul si politica mondial tinde (prin grupurile deviatilor (clonatilor) LGBT) sa produca confuzie la scara planetara,instituind legi guvernamentale care sa impuna tuturor acceptarea acestor deviatii si supunerea celor firesti (normai),acestor deviati (anormali) care spun raului bine si binelui rau.

        Acesta este noul si modernul Babilon mondial mentionat în Biblie,din care Dumnezeul Creator îi cheama pe copii sai spunându-le :”Iesiti din mijlocul ei, poporul Meu ca sa nu fiti partasi la pacatele ei si sa nu fiti loviti cu urgiile ei.” (Apocalipsa 18:4)
        O zi buna .

  2. Superb! 🙂 Imi place foarte tare stilul tau bogat in detalii si care, totusi, curge lin asemenea unei ape. Iar perspectiva curtezanei este deosebit de interesanta, ai construit acest personaj excelent!

Lasă un răspuns

