Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Vedere

20170603_154553

Miercurea asta ar trebui să vă arăt un monument, o clădire… ceva interesant și dintr-o altă perspectivă… Ei bine, eu fac tocmai pe invers – vă arăt cum se vede orașul Râșnov de sus – din faimoasa cetate.

Ca-n fiecare miercuri, veți găsi mai multe fotografii frumoase la Călin 🙂

18 gânduri despre „Vedere

  1. Merci,Illusion !
    Cu aceasta postare mi-ai rascolit cele mai profunde amintiri din copilarie .La circa 150 de metri de Cetate,mi-am petrecut cei mai frumosi ani ai copilariei/adolescentei unde am trait primele experiente (aventuri) de viata libertina între viata si moarte,agonie si extaz,fericire si depresie,la sute de Km de casa parinteasca.
    Daca Domnul va voi si voi ajunge anul acesta în Ro.,musai voi face un turneu prin acele locuri superbe,încarcate de istorie si legenda.
    Acolo am trait cu adevarat pentru prima oara visele copilariei,basmele lui Petre Ispirescu,chiar daca le-am platit destul de scump în acea epoca,a meritat pretul.
    Acolo am fost print si cersetor,prins între vis si realitatea de conjunctura vietii cotidiene.
    Merci înca odata pentru aceasta postare,ce ma poarta prin tunelul timpului spre autentice trairi,spre autentica libertate (credeam atunci prin ’77) relativa,dintre viata si moarte ! 🙂

  2. În trei rânduri am avut în fața ochilor această perspectivă, în trei rânduri am văzut bătrânele ziduri ale cetății și abia aștept să le revăd, căci de fiecare dată am avut ceva nou de văzut, ceva nou de înțeles privindu-le.

Lasă un răspuns

