Back to Black · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Despărțire (Back to Black 2)

I-am simțit mâna fierbinte pe spate. Urca și cobora chinuitor de lent vrând să pară o mângâiere când, de fapt, îmi ardea toate straturile pielii… Le simțeam parcă pe fiecare cum se făceau scrum –  epiderma mi se făcuse cenușă deja, flacăra ajunsese deja la ultimul bastion: hipodermul… Nu voia să mă lase în pace cu gândurile mele. La ce se aștepta? I-am spus că va fi complicat.

M-am ridicat brusc în capul oaselor și mi-am aprins o țigară. Am început să-mi caut hainele și-apoi am început să le trag pe mine.

  • Aș da o tură prin Le Marais, vrei să vii?
  • Aș vrea să mă odihnesc un pic… nu vreau să fiu obosit, știi deja că un avion nu se pilotează singur.
  • OK. I-am spus schițând un zâmbet care nu era al meu, la fel cum nici ceea ce-mi spusese nu erau vorbele lui. Îl cunoșteam de prea mult timp. Mă întorc repede.

Oamenii mișunau de parcă erau furnici prinse într-un soi de terariu cu străduțe înguste și clădiri vechi multicolore mângâiate toate de razele blânde ale dimineții. Niște ospătari aranjau de zori niște scaune capitonate pe șezut și spătar cu o catifea roșie. În fața mea, două tipe scoase parcă din revistele glossy se țineau de mână. Un pic mai în față, pe trotuar un tip realiza o copie fidelă a tabloului Fata cu cercel de perlă.

Le Marais e un soi de lume aparte căreia simt că îi aparțin… păcat că încă nu am apucat să mă stabilesc aici de tot, dar cine știe… poate într-o zi…

Când m-am întors,  după vreo 3 ore, el mă aștepta în costumul lui de pilot. Își suflecase mânecile de la cămașă și-și ținea mâinile în buzunare. Privea cum norii se adunau deasupra Parisului. Urma să fie un zbor greu.

L-am îmbrățișat prin spate. Trupul lui era rece…

  • Am o familie Aysun… nu știu cât vom mai putea trăi așa.

Cuvintele lui mi-au penetrat sufletul până în străfundul său.

I cheated myself.

5 gânduri despre „Despărțire (Back to Black 2)

Lasă un răspuns

