Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Vise (Back to Black 4)

Nu am văzut-o pe Aysun în Istanbul. Oricum probabilitățile erau foarte mici. Nu-i plăcea orașul ăsta, o sufoca. Venea aici doar pentru a-și vizita rudele… De locuit, locuia peste tot în lume – căci lucra pentru mai multe publicații despre călătorii. Avea, totuși, un apartament micuț și ticsit cu vechituri în Berlin. Mereu o visez în apartamentul ăla, stând pe canapeaua înflorată din fața ferestrei.

Așa am visat-o și azi-noapte, doar că de data asta stătea cu capul în jos. În mod sigur, dacă i-aș fi povestit visul, ar fi găsit vreo semnificație pentru asta. Deși nu credea în superstiții, Aysun știa tot felul de sensuri ascunse ale lucrurilor.

Toată ziua am avut imaginea asta în gând, chiar și pe timpul zborului. Și-acum, în timp ce urc scările, parcă-o văd stând cu capul în jos mângâiată de razele soarelui care se revoltă să intre printre storuri. Parcă sunt chiar acolo, în camera aia cu miros de cărți vechi și mobilă de pe vremea bunică-mii pe care ea o adora și-mi spunea mereu că e „vintage”, nu demodată.

Am deschis ușa. Charlotte era în bucătărie. Încerca să pregătească un beef Wellington după instrucțiunile lui Ramsay. Ea încă e ferm convinsă că drumul spre inima unui bărbat trece prin stomac, oare nu-și dă seama că m-a pierdut de mult? Are părul prins aiurea  cu o agrafă în formă de floare și o rochie lălâie și măslinie care nu i se potrivește deloc.  Oare dacă s-ar aranja un pic și și-ar scoate nasul din cărțile de bucate și emisiunile cu bucătari celebri, aș găsi-o din nou atrăgătoare? Oare nu-și dă seama că dacă vreau mâncăruri fandosite pot să mă duc și la restaurant? Nu-și dă seama că am nevoie de altceva, nu de o menajeră-bucătăreasă?

De ce am ales cu mintea?

7 gânduri despre „Vise (Back to Black 4)

  1. Iubirea adevarata,nu-i o simpla întâmplare,
    un basm cu „a fost odata”,e mereu în transformare.
    Ca un vin de calitate,cu cât e pastrat mai mult,
    îi creste valoarea,pretul,mai parfumat si-un fin gust…

    1. Păi nu căuta pe net semnificația visului, că eu cel puțin nu am găsit… așa că am inventat una (vei vedea). Voiam neapărat să folosesc poza aia și… voila 🙂

Lasă un răspuns

