Poeziile mele

Chestionar

9aa20ecdb665f0324b14736660e68866…și dacă-am fi amândoi
mai simpli,
dacă n-am mai fi
noțiuni de fizică cuantică
interdependente și imposibil de exprimat
altfel decât prin logaritmi și integrale,
dacă-am fi doar un tu și-un eu,
un bărbat și-o femeie…
niciunul prea yin sau prea yang –
cum ar fi?
ne-am putea plimba pe malul mării
noaptea, biciuiți suav de briză
pentru a lansa dorințe
deghizate-n lampioane portocalii?
m-ai lăsa să-ți arăt
de ce versul alb e pas de deux-ul meu preferat
și cum el se naște doar dintr-un zâmbet de-al tău?
mi-ai spune cum să-ți prepar cafeaua dimineața
când părul meu e prea încâlcit de vise
și ochii-mi refuză să vadă altceva
decât pe tine?

14 gânduri despre „Chestionar

Lasă un răspuns

