Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Iubirea e o minciună? (Back to Black 7)

După ce a terminat de povestit, Kiara și-a aprins o țigară. A tras din ea de parcă și-ar absorbi seva vieții din nicotină.

  • Știi ce-i amuzant, Steve? Mereu am crezut că iubirea dintre un bărbat și-o femeie e doar o mare minciună. O scorneală menită să amețească mințile fragede ale domnițelor. O invenție a visătorilor, a oamenilor slabi și neinteresanți. Un pretext pentru a face sex, de ce nu? Dar tu, tu… pfoai… parcă-ncepi să-mi dovedești contrariul. Dacă erai doar plictisit de nevastă-ta, îți găseai pe alta de o sută de ori până acum!
  • Și mie mi se părea o bazaconie… poate nu atât de mare, dar o bazaconie. Apoi am cunoscut-o pe Aysun.
  • Presupun c-acum o să fugi după ea în Bodrum. Ah, parcă-am fi într-un roman de Sandra Brown!

Da, chiar asta aveam de gând să fac. Oricât de siropos suna pentru Kiara. Uneori ne lăsam fericirea să scape printre degete fie de temă, fie pentru că preferăm să alergăm fantasme. Și cu ce ne alegem? Cu gustul amar al resemnării. Rareori îți riști fericirea și găsești ceva mai mult de atât. Eu, bineînțeles, n-am fost unul din puținii care au norocul ăsta. Dar de ce să nu risc dacă viața îmi dă oportunitatea asta?

*

E tare ciudat să fii pasager într-un avion atunci când ești obișnuit să îl pilotezi. Nu doar că orizontul ți se îngustează, dar și senzațiile sunt altele… te simți îngrădit, pe când la manșă te simți un soi de stăpân al aerului. Ciudată senzație… să simți că ești în mâinile pilotului, chiar dacă-l știi de 10 ani.

Tipa de lângă mine, o roșcată cu ochi verzi și ten pistruiat, o ascultă în căști (dar mult prea tare) pe Amy Winehouse care se întreabă dacă și mâine va mai fi iubită… Brusc m-am gândit că Aysun s-a căsătorit… A fost a mea și-am lăsat-o să plece, era dreptul ei… dar oare ea s-o mai gândi la mine așa cum eu mă gândesc la ea? Și totuși, trebuie s-o văd…

2 gânduri despre „Iubirea e o minciună? (Back to Black 7)

  1. Kiara are perfecta dreptate . Stie ea ce stie,ca dragostea dintre un barbat si o femeie este doar o necesitate fiziologica egoista,o manifestare primara,carnala,aparenta,iluzorie,în care cei doi se însala ,amagindu-se ca sunt fericiti,oferindu-si reciproc goliciunea trupeasca,sufleteasca si spirituala,golindu-se si mai mult de valorile iubirii Absolute autentice,curate,pure,dezinteresate,sacrificatoare,neconditionate,fara prejudecati,afundându-se mai mult în întunericul de afara,(aparente relative,efemere,subiective) orbecaind în infernul decadentei si mizeriei sufletesti în care sufletul si constiinta vor fi pentru eternitate chinuite de regrete amare,si tragica înselare…

    „Si noi am crezut si am cunoscut dragostea pe care o are Dumnezeu fata de noi. Dumnezeu este dragoste si cine ramâne în dragoste ramâne în Dumnezeu si Dumnezeu ramâne în el.”
    Sa aveti parte de dragostea lui Dumnezeu,autentica,absoluta,atemporala…

  2. Iubirea adevarata este in Dumnezeu…numai El iti poate da iubire adevarata….ca dar
    Sa uiti ca viata e usor amara, uneori…

Lasă un răspuns

