Cafeneaua Soarelui · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Sfârșit sau început

2c0bde6cc6a4aa3b94af8a385938f442

Miercurea trecută am lipsit nemotivat, știu. Dar iată că revin în hora tăcerilor de miercuri c-o imagine de care m-am îndrăgostit când am văzut-o pe Pinterest și care mă face să mă întreb dacă orice început aduce cu sine și un sfârșit sau există lucruri ce pot dura toată viața.

Mai multe imagini găsiți, evident, la Călin.

8 gânduri despre „Sfârșit sau început

Lasă un răspuns

