Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele

Bodrum (Back to Black 8)

Noaptea cade și-mpinge turiștii spre terase sau îi îndeamnă să se plimbe pe străduțele cu case albe luminate acum multicolor. Plaja se eliberează de vuiet, până și valurile tac, niște ambarcațiuni se leagănă în bătaia lor. Doi îndrăgostiți par a le urmări, dar cred că, de fapt, sunt în lumea lor. Ea își pune capul pe umărul lui… clar, sunt în lumea lor. Așa am fost și eu cu Aysun cândva, pe aceeași plajă… doar că eu nu am vrut să înțeleg atunci tot ce însemna pentru mine.

Aysun, Aysun, Aysun… m-a urmărit ca o fantasmă toți anii ăștia. Am încercat s-o alung din mine, dar mi-am înfipt-o și mai tare și-acum parcă am un țăruș în inimă. Mai sunt câteva ore și o să bat la ușa ei. Kiara nu prea mi-a dat detalii, mi-a spus doar s-o caut și s-o ajut. Oare are probleme? Sau oare e doar nefericită… ca mine?

Telefonul sună a nu știu câta oară.

  • Da, Charlotte, ce e? M-ai sunat de 10 ori până acum.
  • Vreau să divorțăm.

Cuvintele ăstea mi-au luat o piatră de pe inimă. A continuat să se plângă de lipsa mea de atenție, de faptul că nu o apreciez. Am ascultat-o fără să spun un cuvânt. Avea dreptate… parțial… și ea greșise, dar după ce și-a încheiat pledoaria am preferat să-i spun doar „OK, îți respect decizia.” Cât de ușor a fost.

Va urma

Un gând despre „Bodrum (Back to Black 8)

  1. Dragostea si moartea sunt doua forte antagoniste complementare care formeaza si întregesc fiinta complexa,rational-sentimentala,ne domina existenta pe tot parcursul ei ridicându-ne pe culmile fericirii si /sau afundându-ne în abisul obscur al suferintei.
    Acestea depind însa, de propriile alegeri facute pe parcursul existentei,(liberul arbitru).
    „Viata e suma tuturor alegerilor pe care le facem,atât constient cât si inconstient.Daca ne putem controla alegerile,putem controla fiecare aspect al vietii noastre.Putem descoperi libertatea care se ascunde în capacitatea de a ne controla.” – Robert F. Bennett –
    Un Week end superb.

Lasă un răspuns

