Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Samir sau Steve (Back to Black 9)

E a treia dimineață fără Samir. Încă nu m-am obișnuit. Nu știu dacă voi reuși prea curând. De când a plecat Steve, el a fost mereu alături de mine, chiar dacă la început îl respingeam. A știut să dărâme toate barierele pe care i le ridicam, nu s-a dat nici măcar o clipă bătut până când nu m-a făcut să îi cedez în toate modurile în care o femeie îi poate ceda unui bărbat. Am ajuns să îl iubesc pe Samir? Da. Deși întotdeauna mi s-a părut un tip dubios, cu mine era un alt gen de om: atent, afectuos, înțelept, vesel. „Tu ești singurul lucru bun din viața mea, Aysun!” – mereu îmi spunea asta, de fapt mi-a spus-o chiar și ieri când l-am vizitat la pușcărie.

E ora 10. E cam devreme, dar îmi torn niște vodcă în pahar și-o dau repede pe gât. Sper să-mi ardă tot, că de data asta nu mai are cine mă salva de depresie. Probabil va trebui să plec de aici, casa va fi confiscată. Va trebui s-o iau iar de la început, dar oare mai pot? Să mă mut în Berlin? Mi-e dor de apartamentul meu. Sau să încerc Parisul? Kiara m-ar primi cu brațele deschise la redacție… dar asta va însemna să iau iar lumea la pas… oare mai pot și asta?

Ding Ding

Să fie executorul judecătoresc deja? Vreun comisar care mai vrea încă o declarație când eu nu știu nici măcar de ce l-au arestat pe Samir? Vodca aia cred că a fost o păcăleală, nici nu o simt. Deschid ușa încercând să par stăpână pe mine și… nu era cine credeam, era… Steve. A vrut să mă ia în brațe, dar eu l-am respins.

  • Ce cauți aici, ce vrei? Te-ai plictisit de nevastă din nou?

Nu a știut ce să îmi spună. Credea că o să îl aștept toată viața? E un timp pentru toate, dacă nu ești pe fază se duce cu viteza luminii și nu se mai întoarce.

Am simțit că mi se face rău.

4 gânduri despre „Samir sau Steve (Back to Black 9)

  1. „Femeile sunt geloase pe trecutul barbatului,desi acesta nu se gândeste decât la prezent si viitor.Fiti dar sinceri si atenti.” – Paolo Mantegazza –

  2. Îmi place foarte mult povestioara și abia aștept să văd ce se mai întâmplă! Multă inspirație! Sper că cei doi vor găsi fericirea împreună, așa cum merită. 🙂

Lasă un răspuns

